price already hike up in US (as least you won't see discount)
lsman1 發表於 2011-3-18 13:13

唔係掛....

TOP

你用得Nikon都預左Nikon唔會咁快轉機喎

其實我覺得D90都好丫

現在Body才$6k幾 ...
rx78_nt-1 發表於 2011-3-18 13:19

D90係唔差~但係...出左仲耐WO...
雖然D7000的確係唔錯~但係...同D300S差唔多價...

TOP

你有D70S肯定有成堆DX鏡, 叫你上D700就無乜可能
我唔明D7K點樣高不成低不就, 所有野都咁貼近D300S,
最驚只係QC姐

TOP

你有D70S肯定有成堆DX鏡, 叫你上D700就無乜可能
我唔明D7K點樣高不成低不就, 所有野都咁貼近D300S,
最驚只 ...
實頭 發表於 2011-3-18 13:21

點解你話我有好多DX鏡~
話說我都係得一支DX

TOP

點解你話我有好多DX鏡~
話說我都係得一支DX
johnnylth2 發表於 2011-3-18 13:25



    咁如果你有咁多FX鏡, 就上D700/D3s啦, 似乎錢對你唔係問題

TOP

你有D70S肯定有成堆DX鏡, 叫你上D700就無乜可能
我唔明D7K點樣高不成低不就, 所有野都咁貼近D300S,
最驚只 ...
實頭 發表於 2011-3-18 13:21

D300S同D7000比..
D300S更實淨..FPS高1+1,CONTROL好
D7000就新科技..新出.

TOP

D300S同D7000比..
D300S更實淨..FPS高1+1,CONTROL好
D7000就新科技..新出.
johnnylth2 發表於 2011-3-18 13:31



    d300s body build係好好.. 但重量呢, 部d300s咁重咁大部, 真係好難拎. D7K個size for amateur 會好d囉

TOP

d300s body build係好好.. 但重量呢, 部d300s咁重咁大部, 真係好難拎. D7K個size for amateur 會好d ...
實頭 發表於 2011-3-18 13:32

其實我仲有另一個原因
係因為想同支70-200同24-70個重量有所平衡

TOP

本帖最後由 alw996 於 2011-3-18 16:02 編輯

I sugguest you go for D700 if you have those nice lenses....Actually I have bought the D90 in Jan, then bought the D700 last week.

TOP

其實我仲有另一個原因
係因為想同支70-200同24-70個重量有所平衡
johnnylth2 發表於 2011-3-18 13:50



    你係買好快喇~
真係就算唔加好多價都唔會減俾你架喇~

PS.我想借你支70-200黎試試~

TOP