JingMing 當前離線
進階會員
回復 initials 點會一樣 單鏡反光機先要用OVF M43都冇可能用OVF (E-P1果隻算吧啦) 直入直出livevi ... ziv.tong 發表於 2010-1-17 11:02
TOP
ziv.tong 當前離線
Banned
Rosa 當前離線
依家唔係講快門簾 wor 你唔你唔知呀? 我講覺傳統SLR機要用ovf 因為果塊鏡wor (Pentaprism) 而影相時果塊 ... ziv.tong 發表於 2010-1-17 19:56
6mui 當前離線
正中人渣
用上 evf 的m43 系統: 光>>>>>>>>CCD/CMOS=LCD=EVF>>>save to mem card 用上ovf 的傳統單反系統: 光> ... ziv.tong 發表於 2010-1-17 22:51
想問吓高人你現使用邊部相機 6mui 發表於 2010-1-17 23:07
重點唔係呢度吧 Rosa 發表於 2010-1-17 23:08