本帖最後由 JingMing 於 2010-1-17 15:01 編輯
回復  initials


   點會一樣
單鏡反光機先要用OVF

M43都冇可能用OVF (E-P1果隻算吧啦)
直入直出livevi ...
ziv.tong 發表於 2010-1-17 11:02


M4/3 D機係有快門簾, 你唔係唔知ma?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

高手過招

TOP

本帖最後由 JingMing 於 2010-1-17 21:03 編輯
依家唔係講快門簾 wor
你唔你唔知呀?

我講覺傳統SLR機要用ovf 因為果塊鏡wor (Pentaprism)
而影相時果塊 ...
ziv.tong 發表於 2010-1-17 19:56


普通dc仔影相時都有blackout time啦
都莫講話m4/3有塊快門簾

不過我想知以下邊樣野會快d
光-------------------->
光---->電子-->光---->

TOP

依家唔係講快門簾 wor
你唔你唔知呀?

我講覺傳統SLR機要用ovf 因為果塊鏡wor (Pentaprism)
而影相時果塊 ...
ziv.tong 發表於 2010-1-17 19:56


嘩!!真係高到冇朋友.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

用上 evf 的m43  系統:
光>>>>>>>>CCD/CMOS=LCD=EVF>>>save to mem card

用上ovf 的傳統單反系統:
光> ...
ziv.tong 發表於 2010-1-17 22:51

想問吓高人你現使用邊部相機

TOP

本帖最後由 Rosa 於 2010-1-17 23:10 編輯
想問吓高人你現使用邊部相機
6mui 發表於 2010-1-17 23:07



重點唔係呢度吧

TOP

用上 evf 的m43  系統:
光>>>>>>>>CCD/CMOS=LCD=EVF>>>save to mem card

用上ovf 的傳統單反系統:
光> ...
ziv.tong 發表於 2010-1-17 22:51


比較緊OVF同EVF, 你都可以扯左去咁遠
如果係要計埋相片處理, 咁OVF同EVF個lag time都可以唔理啦

TOP

重點唔係呢度吧
Rosa 發表於 2010-1-17 23:08

無知不是罪

TOP