必思 當前離線
特級會員
回覆 必思 其實都係個句....睇自肯唔肯去慣. wingkps2 發表於 2021-10-26 15:56
TOP
wingkps2 當前離線
進階會員
aichun 當前離線
長老會員
其實已比我想象中 keep 得耐左 kachanhk 發表於 2021-10-26 01:23
回覆 goshigoo 點解你同我調轉既感覺..... 35頭突突.... 對焦點冇追踪 開關係左邊. fn鍵小, +/- 要 ... wingkps2 發表於 2021-10-26 15:31
咁其實依家買SONY 定CANON好? 我係小魚兒 發表於 2021-10-26 16:02
人地睇到既係部機既優點,你就剩係去捉缺點 必思 發表於 2021-10-26 16:10
回覆 aichun 我最需要百微. wingkps2 發表於 2021-10-26 16:33