你點會冇錢,你只係等梗團長半價放機
aichun 發表於 2021-10-25 20:01

R5 真係冇打算放          住

TOP

R5 真係冇打算放          住
mail4kawai 發表於 2021-10-25 20:26


其實已比我想象中 keep 得耐左

TOP

想問吓大學用咩software轉R5 raw file?
lightroom開r5 raw好似under expose同啲色好怪.....
係唔係一定要用返DPP?

Lr個default profile好似唔啱R5...

TOP

BTW, 部R5好爽
快,順手
之前試sony機,總係覺得唔順手
operation慢,  touch mon又冇用
手感差,啲button位置好唔啱位

但支RF 85 f/2 AF都幾慢....

ADAPTER用返Ef mount L / Usm鏡非常正
多咗防震同eye af啲鏡完全upgrade晒

TOP

回覆 174# goshigoo


    點解你同我調轉既感覺.....
35頭突突....
對焦點冇追踪
開關係左邊.
fn鍵小,
+/- 要兩個掣先轉到..

講下笑.其都ok.只係自己唔慣.

TOP

回覆  goshigoo


    點解你同我調轉既感覺.....
35頭突突....
對焦點冇追踪
開關係左邊.
fn鍵小,
+/- 要 ...
wingkps2 發表於 2021-10-26 15:31



    因為你冇愛

TOP

回覆 176# 必思


其實都係個句....睇自肯唔肯去慣.

TOP

咁其實依家買SONY 定CANON好?

TOP

回覆 178# 我係小魚兒


睇鏡群..其實RF真係冇鏡.

TOP

回覆  我係小魚兒


睇鏡群..其實RF真係冇鏡.
wingkps2 發表於 2021-10-26 16:06



    我覺得常用既都夠

TOP