回覆  mail4kawai


    的確係幾誇張,先打消我買M5  去showroom 試下就知,都未計A9,A6500 ...
imleo 發表於 2017-7-26 13:56

A9都唔見得好快,係啲人吹得太大。
但個eyeAF同全區CAF係好好用,前提係唔可以收光圈收到細過f/8

TOP

回覆 171# mail4kawai


    A9 都唔叫快,咁其他Brand 點算

TOP

如果買部 慢過10年前40D,畫質赢唔到 手機,算唔算仇人機?

TOP

回覆  mail4kawai


     A9 都唔叫快,咁其他Brand 點算
imleo 發表於 2017-7-26 14:00

可能係我部A9係次貨啦,所以比較慢

TOP

比個A9同D5..其實大家差唔多.唔講邊部好喇..D5就放梗了.
正常用途.我一定唔會用D5,

TOP

比個A9同D5..其實大家差唔多.唔講邊部好喇..D5就放梗了.
正常用途.我一定唔會用D5, ...
wingkps2 發表於 2017-7-26 14:06

叫你老細快啲入1848啦,好想睇開箱。

D5呢啲唔係一般用家啱洗

TOP

正常咁用影 証件相果D,手機都得... 佈燈;生態運動 等等DSLR

TOP

回覆 176# mail4kawai


   佢等梗派貨就買喇..D5  ED神機..真架..普通用家.上網PO下相.真心用佢叫做戇居,
成個大鐵餅咁.我放梗3皮半..D人同我開價 3皮...我索性答佢.我留黎供奉都唔賣俾你.

TOP

回覆  mail4kawai


   佢等梗派貨就買喇..D5  ED神機..真架..普通用家.上網PO下相.真心用佢叫做戇居,
成 ...
wingkps2 發表於 2017-7-26 14:11

頂級機唔易放,俾得幾皮唔差嗰幾千

TOP

回覆 174# mail4kawai


    或者全部機都係次貨呢

TOP