回覆 160# ten123456789

我不嬲都用M4/3既..唔係我唔會買晒佢D高階機
你隨便插SONY
我唔係一個盲忠黎.

TOP

D term士 大刀屎来自零一之涙 嘅國語/華語

大白兔 = 100-400L mkII
無敵免無敵山 = 5D2 5D3

TOP

回覆 159# 我係小魚兒


  要求唔同啫.
M4/3我係喜歡佢長焦同景深冇咁淺.
但操控我係最喜歡G9>EM1X>>>>>>>SONY都係算罷喇.

TOP

岩岩相反....想換機中
我係小魚兒 發表於 2019-3-21 12:28



    落星蛇一/蛇一勾?

TOP

回覆 161# wingkps2

嗱 我唔係針對SONY D機嫁
係有巴打日日拎出黎話下放好多專業功能 開工一流
又話專業調色 又暗光皇者

TOP

落星蛇一/蛇一勾?
kazami00 發表於 2019/3/21 12:40


香港得水貨.香港得水貨.香港得水貨

TOP

香港得水貨.香港得水貨.香港得水貨
s20012797 發表於 2019-3-21 12:48



    落星買水貨是常識

TOP

回覆 167# 必思


    精名燒廢者

TOP

落星蛇一/蛇一勾?
kazami00 發表於 2019-3-21 12:40


A6400 好冇


   
回覆  我係小魚兒


  要求唔同啫.
M4/3我係喜歡佢長焦同景深冇咁淺.
但操控我係最喜歡G9>EM1X>>>>>>>SONY ...
wingkps2 發表於 2019-3-21 12:35



    拍片GH5係幾好
但低光室內唔得
影相同垃圾一樣

TOP

回覆 169# 我係小魚兒

呢部嘢之前有幸玩過半日,室內對焦唔係咁掂。

TOP