原帖由 HenryxHenry 於 2008-10-16 14:03 發表 
haha, c記係要有方法先可以好似你咁直出GA, 如果你真係直出的話.
如果唔係...一般人冇認真SET過機玩C記係絕對唔可能直出, 明唔明?
我都玩過冇特別SET過野既C記機, 出尼係同你唔同LOR.
而O記機直出既意思, 係唔需要用家特別去搞部機, 都出到靚相. 同你所講既機身直出有少少分別.
所以我會叫新手入OM, 而玩多左就轉lor.
第一, 鏡頭對色彩好有影響, 玩過L鏡你就知D色係好靚...
第二, 我都講過係OM default contrast同saturation set得高所以你會覺得顏色鮮艷, 要直出jpeg, 0係picture style度set番高saturation/contrast唔會差得過OM, 影RAW, 呢D參數番屋企SET都得, 講真, 玩得單鏡好心唔好當部機係傻瓜機, 影出黎唔靚又話部機D色唔靚, 查實自己唔好好運用佢有0既設定... 講真我唔覺得OM 一個default setting可以影得晒所有野都有最好效果... 要影得好一樣要fine tune一下果d attributes
[ 本帖最後由 initials 於 2008-10-16 14:36 編輯 ] |