爭部GFX100S
必思 發表於 2021-10-30 10:44



    阿sir公頂GFX100

TOP

回覆 150# mail4kawai

那有錢

TOP

回覆  jeremymak


    來來去去又係個舊錢.
wingkps2 發表於 2021-10-30 11:02



    都幾大舊錢

TOP

回覆 153# 必思


    有幾大舊..買左唔知幾多野.依家重爭人錢.

TOP

半價排樓
nelsonlee130 發表於 2021-10-30 10:31



    公屋都有得半價排!

TOP

回覆  必思


    有幾大舊..買左唔知幾多野.依家重爭人錢.
wingkps2 發表於 2021-10-30 12:30


兩公婆邊有計

TOP

本帖最後由 tcbyxo 於 2021-10-30 13:56 編輯

最緊要有現貨!
好似部 A1 咁死都唔出貨,陳列室靜係同你講落訂 Full Pay ,你有心理準備唔知幾時有貨,
俾人聽到以為你有絕症,要交底身後事!

TOP

回覆 157# tcbyxo


    諗起同SONY訂A1就滾.錢俾晒 冇貨.

TOP

最緊要有現貨!
好似部 A1 咁死都唔出貨,陳列室靜係同你講落訂 Full Pay ,你有心理準備唔知幾時有貨,
俾 ...
tcbyxo 發表於 2021-10-30 13:53

你去定下Z9, 睇下幾時有貨?

TOP

都幾大舊錢
必思 發表於 2021-10-30 12:03



    越滾越大舊

TOP