回覆  marcochl

投訴無紅圈金圈
usei 發表於 2020-7-29 19:36


換支Samyang落去咪有紅圈囉

TOP

a7s3係"相機外觀既攝錄機吧"
ahshing 發表於 2020-7-29 12:56


o....k

TOP

原來呢度既Sony用家好玻璃心
講吓Sony Menu難用
跟住就一直掛係口邊

怕咗你地,潛水唔出post la

TOP

原來呢度既Sony用家好玻璃心
講吓Sony Menu難用
跟住就一直掛係口邊

怕咗你地,潛水唔出post la ...
goshigoo 發表於 2020-7-29 21:02


唔使理佢, 佢成日都話人地唔會買

唔明點解唔買就唔可以討論

TOP

回覆 153# goshigoo


   其實掛住口邊係你.唔係我地啊.我真係用過幾款機.部部都係咁用.冇咩問題喎.
你自己睇下你講左幾多次重好喇.當用左咁多年SONY.其實好多真用家都慣左架嘞.
如真係唔慣.......我會換機囉. ..我成日都係咁講架喇.

TOP

回覆 154# KinChungE


你就算喇.又多要求.根本講既問題都唔係一個用家所為.我老實講真係唔太明咩心態.

TOP

無話唔可以討論嘅
不過forum講幾句都覺得人地玻璃心
人地都可以覺得你menu認知障礙咁啫
拿我無quote㗎

TOP

本帖最後由 calvin83 於 2020-7-29 21:48 編輯

我影緊相淨係只需要㩒快門,教下光圈同對下焦, 基本上唔會用menu。

TOP

回覆 158# calvin83

因為上手之後,乜都set好曬,之後唔駛入去咁滯

TOP

其實多唔多入Menu, 同個Menu好唔好用係兩回事

TOP