其實如果會用R5, 5D4是否留來冇乜意義?

via HKEPC Reader for Android
JLO 發表於 2020-7-10 11:47

單反有單反的特性,我自己d 單反都仲有保留

TOP

回覆  HONG-BAC

其實R 大約係一部5D4 Live View
如果用ai servo 果個大藍框就唔好期望太高
R 比5D4  ...
marcochl 發表於 2020-7-10 09:53

我個人覺得R 有Craw file size 細唔少,無咁食位

TOP

老老實實,我自己都諗緊等A7iii再跌多d入手,要求唔高的話真係抵
summytsoi 發表於 2020-7-10 11:50



跌到8千都真係好抵~~~

TOP

本帖最後由 jeremymak 於 2020-7-10 23:31 編輯

sony a7iii正wor
又ff又防手震
所有野都正常
差z6 1k
好抵

TOP

回覆 154# jeremymak

估 R 出 2 代 之後
A73 至會減價

A7 系統鏡頭優勢好大
Tamron 出齊大三元 , 大三元都可以平用

TOP

回覆  jeremymak

估 R 出 2 代 之後
A73 至會減價

A7 系統鏡頭優勢好大
Tamron 出齊大三元 , 大三元都可 ...
usei 發表於 2020-7-10 22:28

我覺得 Sony 無反還是有其優勢,中短期內市場也不會被超越。話說回頭,不知 N家 Z5 會如何應對

TOP

我覺得 Sony 無反還是有其優勢,中短期內市場也不會被超越。話說回頭,不知 N家 Z5 會如何應對 ...
kachanhk 發表於 2020-7-10 23:02

Z5 就算把啦
不過單以影相計,又唔係差距咁大

TOP

Z5 就算把啦
不過單以影相計,又唔係差距咁大
mail4kawai 發表於 2020-7-10 23:13


Z5 未正式公怖吧?有確實的 spec 未?

TOP

回覆  jeremymak

估 R 出 2 代 之後
A73 至會減價

A7 系統鏡頭優勢好大
Tamron 出齊大三元 , 大三元都可 ...
usei 發表於 2020-7-10 22:28


我可以再等埋Sony出新FE機先,應該就係最抵時機

TOP

回復 151 #kachanhk

單反最大特性應該係 OVF, 但現時的 EVF已非常接近……

via HKEPC Reader for Android

TOP