kachanhk 當前離線
進階會員
其實如果會用R5, 5D4是否留來冇乜意義? via HKEPC Reader for Android JLO 發表於 2020-7-10 11:47
TOP
回覆 HONG-BAC 其實R 大約係一部5D4 Live View 如果用ai servo 果個大藍框就唔好期望太高 R 比5D4 ... marcochl 發表於 2020-7-10 09:53
goshigoo 當前離線
老老實實,我自己都諗緊等A7iii再跌多d入手,要求唔高的話真係抵 summytsoi 發表於 2020-7-10 11:50
jeremymak 當前離線
特級會員
usei 當前離線
回覆 jeremymak 估 R 出 2 代 之後 A73 至會減價 A7 系統鏡頭優勢好大 Tamron 出齊大三元 , 大三元都可 ... usei 發表於 2020-7-10 22:28
mail4kawai 當前離線
大公司小經理
我覺得 Sony 無反還是有其優勢,中短期內市場也不會被超越。話說回頭,不知 N家 Z5 會如何應對 ... kachanhk 發表於 2020-7-10 23:02
Z5 就算把啦 不過單以影相計,又唔係差距咁大 mail4kawai 發表於 2020-7-10 23:13
summytsoi 當前離線
JLO 當前離線