基本上Q menu 有晒大部分常用嘅設定
aichun 發表於 2019-5-21 12:44



    我影相比較簡單,部機轉到光圈,快門, ISO, 自動/手動對焦,曝光補償就夠,又唔係揾食,影唔到咪算

TOP

我影相比較簡單,部機轉到光圈,快門, ISO, 自動/手動對焦,曝光補償就夠,又唔係揾食,影唔到咪算 ...
必思 發表於 2019-5-21 13:17


我新手用auto

TOP

人地唔係執著有定無, 係有之餘快同慢
nelsonlee130 發表於 2019-5-21 12:52


我們之所以會覺得痛苦,很大程度上是因為我們對太多事太過執着。從現在起,學會放下那些執着,改變自己。

TOP

開始變佛學Po。

TOP

佛系攝影。

TOP

佛系攝影。
calvin83 發表於 2019-5-21 17:18



    我亂嗡廿四,邊識

TOP

正確
即係啊師兄講到獨立制咁方便
我用返D500 / a6500黎比較

食指按制(ISO/COMP ), 姆指轉盤, 食指鬆手 ...
nelsonlee130 發表於 2019-5-21 12:11


我部A73 轉呢個轉盤直接轉ISO, 唔須要按下ISO制再轉個轉盤, 即係M MODE前滾輪直接轉光圈, 後滾輪直接轉快門, 後轉盤直接轉ISO

TOP