必思 當前離線
特級會員
基本上Q menu 有晒大部分常用嘅設定 aichun 發表於 2019-5-21 12:44
TOP
aichun 當前離線
長老會員
我影相比較簡單,部機轉到光圈,快門, ISO, 自動/手動對焦,曝光補償就夠,又唔係揾食,影唔到咪算 ... 必思 發表於 2019-5-21 13:17
人地唔係執著有定無, 係有之餘快同慢 nelsonlee130 發表於 2019-5-21 12:52
XexeX 當前離線
進階會員
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
佛系攝影。 calvin83 發表於 2019-5-21 17:18
logistica 當前離線
628686815 / 100000117221284
正確 即係啊師兄講到獨立制咁方便 我用返D500 / a6500黎比較 食指按制(ISO/COMP ), 姆指轉盤, 食指鬆手 ... nelsonlee130 發表於 2019-5-21 12:11