calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
M5唔知點解開機要等成秒同埋影完相又要黑屏成秒,係咪又要等下一代? 必思 發表於 2017-7-25 22:49
TOP
必思 當前離線
特級會員
人地又唔係比你影sport用,邊便咁快。 via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android calvin83 發表於 2017-7-25 23:09
imleo 當前離線
中級會員
tolo2036 當前離線
進階會員
marcochl 當前離線
ichigo1000 當前離線
回覆 marcochl A5100 如果用黎做隨身機好ok, 要考慮到操作直接買單反或大機。 用過Sony無反,真係 ... imleo 發表於 2017-7-25 23:48
manman1998 當前離線
回覆 ichigo1000 你係咪已經比Canon毒害左,唔係「都有咁快」,係canon根本慢。你去Sony Store體驗 ... imleo 發表於 2017-7-26 12:36