M5唔知點解開機要等成秒同埋影完相又要黑屏成秒,係咪又要等下一代?
必思 發表於 2017-7-25 22:49


   
人地又唔係比你影sport用,邊便咁快。

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android

TOP

人地又唔係比你影sport用,邊便咁快。

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - Android
calvin83 發表於 2017-7-25 23:09



    佢個宣傳短片係架

TOP

回覆 148# marcochl


    A5100 如果用黎做隨身機好ok, 要考慮到操作直接買單反或大機。  用過Sony無反,真係反唔到轉頭,對焦really 屈機,其他就唔敢講。 一禁已經對好焦,仲影左n張。

「not打手」

TOP

M5唔知點解開機要等成秒同埋影完相又要黑屏成秒,係咪又要等下一代?
必思 發表於 2017-7-25 22:49



啱啱google咗 "eos-m5 一秒開機",好多鱔稿網都寫住「擁有高速/快速一秒開機」,鱔死人。原來市場已去到極速、超高速開機,Canon真係.....

TOP

回覆 153# imleo

早2 日去sony showroom買sd 卡, 拎左部a9 黎試, 個操作簡直想死, 大大個mon 但touch 唔到,
menu 排法又唔friendly, 連個metabone + 35LII 都近乎失效

對我黎講對焦唔係頭等大事, 綜合用得就手最好
「not打手」too

TOP

回覆 155# marcochl


    對焦慢,影唔到就係影唔到。  btw, sony 個panel 真垃圾。

TOP

A5100都有咁快??

回覆  marcochl


    A5100 如果用黎做隨身機好ok, 要考慮到操作直接買單反或大機。  用過Sony無反,真係 ...
imleo 發表於 2017-7-25 23:48

TOP

回覆 157# ichigo1000


    你係咪已經比Canon毒害左,唔係「都有咁快」,係canon根本慢。你去Sony Store體驗下啦.... 兩個世界(focus)

TOP

對焦快唔快都關支鏡事,影清唔清都關鏡事,實拍多D就會明

影唔到?網路上唔小EOS-M 相從何而來?

TOP

ching你誤會咗, 你只係話Sony對焦快. 我唔知你講A7系列快, 定係A5100入門級都咁快 利申: 我係用開Nikon的, 唔會比Canon毒害

回覆  ichigo1000


    你係咪已經比Canon毒害左,唔係「都有咁快」,係canon根本慢。你去Sony Store體驗 ...
imleo 發表於 2017-7-26 12:36

TOP