40D 咁舊但影出黎D色水仲幾好wor.....
z888888 發表於 2016-6-15 14:06


最緊要空氣好+低iso

TOP

回覆  aichun


因為我好慳....一日用唔到50蚊
wingkps2 發表於 2016-6-15 13:49


如高難度......  而家我公司附近食荼記食個lunch都可能唔止50蚊

TOP

40D 咁舊但影出黎D色水仲幾好wor.....
z888888 發表於 2016-6-15 14:06


你看到 ... Canon友都有師兄叫我留依部,在於舊一代EOS DSLR發色,色實而非新機般鮮

TOP

回覆 139# wingkps2


    我搭車來回已經20蚊...早餐又要2X蚊....最平午餐3X

50蚊真係要改帶飯先做到........

TOP

回覆 142# mail4kawai

我元朗食野一D都唔平.
我普通茶記.都50
早餐就老虎請.

TOP

回覆 144# z888888


    車錢雜費就老虎俾張八達通自動增值,

TOP

回覆 146# wingkps2


    係咪俾左一舊家用,,,再出零用錢俾你洗個隻

TOP

回覆 147# z888888


係架...但我好小問老虎拎錢.
我一個月自己揸5000到.街食飯1200到.
其實自己.公司有時有炮金.

TOP

空氣唔好光唔靚... 你咩機影都靚有限

濕D嘅暗啞同冇咁濕嘅暗啞

TOP

回覆 148# wingkps2


    咁幾好wor,,,,如果無乜爛既嗜好......
每個月剩既錢夠買1件平既玩具玩

兩,三個月直頭夠買件貴野玩...

TOP