Z9 粒電應該比市面上任何一部無反長氣
mail4kawai 發表於 2021-10-30 07:29



    咪係……話晒一體機

TOP

Z9

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

阿蛇擁有兩大品牌旗艦,你無可能唔追貼佢
aichun 發表於 2021-10-30 08:16



    梗係富士山㗎啦

TOP

梗係富士山㗎啦
jeremymak 發表於 2021-10-30 08:44

呢排經濟緊縮,不停賣仔先過到活

TOP

呢排經濟緊縮,不停賣仔先過到活
mail4kawai 發表於 2021-10-30 08:46



    冇理由喎,你前排密密食,應該儲埋好多糧草

TOP

梗係富士山㗎啦
jeremymak 發表於 2021-10-30 08:44



    佢而家專注揀邊部愛駒, 應該暫時放阿蛇一馬

TOP

呢排經濟緊縮,不停賣仔先過到活
mail4kawai 發表於 2021-10-30 08:46


你以物換物啫,邊關事

TOP

佢而家專注揀邊部愛駒, 應該暫時放阿蛇一馬
aichun 發表於 2021-10-30 08:50



    阿sir唔係話買樓咩

TOP

回覆 138# jeremymak


    我唔同您地.買得咁輕鬆.運都輸晒.

TOP

回覆  jeremymak


    我唔同您地.買得咁輕鬆.運都輸晒.
wingkps2 發表於 2021-10-30 09:27



    你呢句冇說服力喎
a1,r5,z9

TOP