回覆 127# nelsonlee130

咁我又唔覺得係原罪,更唔好講咩鍵盤戰,大家討論啫。你咁極端要叫人為咗0.5秒放晒啲機我都無辦法,相機只係工具,我識喺唔同場合選擇合適嘅工具。回歸返之前個論點,跑新聞嘅已經選擇咗啱嘅工具。

TOP

回覆  nelsonlee130

咁我又唔覺得係原罪,更唔好講咩鍵盤戰,大家討論啫。你咁極端要叫人為咗0.5秒放晒啲 ...
XexeX 發表於 2019-5-21 09:09


講親sony不是呢位師兄一定撲出黎

利伸用緊sonyA72

TOP

講親sony不是呢位師兄一定撲出黎

利伸用緊sonyA72
hayatok 發表於 2019-5-21 09:20 AM


次次唱罪大嘅post夠有你份啦 咁啱嘅可,師兄?

TOP

回覆  nelsonlee130

咁我又唔覺得係原罪,更唔好講咩鍵盤戰,大家討論啫。你咁極端要叫人為咗0.5秒放晒啲機我都無辦法,相機只係工具,我識喺唔同場合選擇合適嘅工具。回歸返之前個論點,跑新聞嘅已經選擇咗啱嘅工具。
XexeX 發表於 2019-5-21 09:09 AM


咁我又何嘗唔係討論? 你極端到覺得Press & Release再轉parameters個影響夠大到你花時間上forum尋求慰藉,我都係比個善意忠告你, 轉一次parameters慳0.5秒, 師兄你搵食年中慳好多秒, 夠買多幾隻錶架喇。陳奕迅歌仔都有得唱啦。

TOP

次次唱罪大嘅post夠有你份啦 咁啱嘅可,師兄?
nelsonlee130 發表於 2019-5-21 10:13


丫~ 原來你真係以為人人都迫害sony架喎

TOP

丫~ 原來你真係以為人人都迫害sony架喎
hayatok 發表於 2019-5-21 11:14 AM


咁又無 見你次次唱親都係menu三篤屁 特別有印象者

TOP

咁又無 見你次次唱親都係menu三篤屁 特別有印象者
nelsonlee130 發表於 2019-5-21 11:15


你係咪有本簿仔mark底哂邊個講過sony壞話?
   
Sony個menu廢係事實,但佢俾到其他我想要既野我,如畫質、輕便etc。所以佢將來都係我既主力機

咁岩見到隔離thread有位師兄話:「其實咸魚青菜各有所好,你覺得___好,係你自己既事,唔需要人人都要和應你。」

TOP

你係咪有本簿仔mark底哂邊個講過sony壞話?
   
hayatok 發表於 2019-5-21 11:35 AM


個人記性比較好者
唔駛隔離thread喎, #73都有師兄講過啦, 然後呢?

TOP

回覆 137# hayatok


   其實我自己講,唔覺SONY MENU廢.因我差唔多都係用SONY.用到慣晒.
我覺得睇自己習慣.可能叫你用OM你都會話MENU廢.因我都覺得好難用.不過我唔會話唔好.只會話自己用唔慣.
可能C兄用開C記N記.用慣左先會咁覺.若要人似我.除非兩個我.E句道理C兄應該聽過呀.

TOP

其實又想知.SONY MENU有邊方面難用呢?

TOP