回覆 nelsonlee130
咁我又唔覺得係原罪,更唔好講咩鍵盤戰,大家討論啫。你咁極端要叫人為咗0.5秒放晒啲機我都無辦法,相機只係工具,我識喺唔同場合選擇合適嘅工具。回歸返之前個論點,跑新聞嘅已經選擇咗啱嘅工具。
XexeX 發表於 2019-5-21 09:09 AM 
咁我又何嘗唔係討論? 你極端到覺得Press & Release再轉parameters個影響夠大到你花時間上forum尋求慰藉,我都係比個善意忠告你, 轉一次parameters慳0.5秒, 師兄你搵食年中慳好多秒, 夠買多幾隻錶架喇。陳奕迅歌仔都有得唱啦。 |