回覆 119# vacuum.tube

係近年香港多左年輕人玩番菲林機,唔知價,炒貴晒
FM2 炒到三千蚊真係好痴線...
以前無人買既傻瓜機都炒到過千蚊....

TOP

回覆 120# HighLamb

老派舖通常都串串地,問多少少都唔想答,但賣得平
文青舖問乜答乜,教埋你點用,但賣得貴
睇你要平定要服務了

TOP

回覆  HighLamb

老派舖通常都串串地,問多少少都唔想答,但賣得平
文青舖問乜答乜,教埋你點用,但賣得貴 ...
MAX100 發表於 2022-4-24 13:48

要睇你係買"玩具"定"工具"?

TOP

都唔算近年了,以前到東昇都有女生買菲林機

認識的女生也有問過買那部好的... 除菲林外他們也
有玩即影即有相機

TOP

話時話,香港少見 慢能達 A7 二手。

TOP

睇你需唔需要自動對焦, MF嘅話可以考慮直接上Nikon F3, 可能好過FM2, 始終當年旗艦機
或者搵下有無成色OK又唔算太貴嘅FM3A, 通常都新過FM2
旁軸嘅話福倫達Bessa都OK, 算係平價Leica代替品, 不過呢幾年好似又炒起, 記得當年一手好似都係四五千左右
要自動對焦嘅話, budget夠可以考慮直接搵二手EOS 1V, 通常平過Nikon F6
Nikon F5嘅話太大舊就唔係好推薦
想平D可以搵當年準旗艦EOS 3/F100, 再平少少就EOS 30V/F80

TOP

我影菲林多D,我仲有部Nikon F6+MB-40,同兩部Nikon F3P+MD-4+MK-1,反宜Digital只得Nikon D800E

TOP

回覆  vacuum.tube

係近年香港多左年輕人玩番菲林機,唔知價,炒貴晒
FM2 炒到三千蚊真係好痴線...
以前 ...
MAX100 發表於 2022-4-24 01:45 PM


唔只香港,Ebay都貴左好多,成色好既Nikon F6同FM3A,過萬港紙先有交易

TOP

睇你需唔需要自動對焦, MF嘅話可以考慮直接上Nikon F3, 可能好過FM2, 始終當年旗艦機
或者搵下有無成色OK又 ...
ClawHammer 發表於 2022-5-6 10:51 PM

Nikon F3HP,Ebay好平就買到,又有A mode,方便好多

TOP

三千幾二手FM2,不如執部二手F4,一樣可以用手動鏡。
HighLamb 發表於 2022-4-17 11:36 PM


二手F4好多好殘,同埋好多小問題,反宜F5,三千零蚊就成色好好多,用到AI/AIS,仲玩埋AF/AF-D/AF-S/G鏡,玩Non-AI/AI/AIS鏡用F3HP仲好D

TOP