MAX100 當前離線
進階會員
TOP
HighLamb 當前離線
回覆 HighLamb 老派舖通常都串串地,問多少少都唔想答,但賣得平 文青舖問乜答乜,教埋你點用,但賣得貴 ... MAX100 發表於 2022-4-24 13:48
manman1998 當前在線
特級會員
diydevil 當前離線
中級會員
ClawHammer 當前離線
人中之龍 當前離線
長老會員
回覆 vacuum.tube 係近年香港多左年輕人玩番菲林機,唔知價,炒貴晒 FM2 炒到三千蚊真係好痴線... 以前 ... MAX100 發表於 2022-4-24 01:45 PM
睇你需唔需要自動對焦, MF嘅話可以考慮直接上Nikon F3, 可能好過FM2, 始終當年旗艦機 或者搵下有無成色OK又 ... ClawHammer 發表於 2022-5-6 10:51 PM
三千幾二手FM2,不如執部二手F4,一樣可以用手動鏡。 HighLamb 發表於 2022-4-17 11:36 PM