本帖最後由 JLO 於 2021-10-30 00:23 編輯
回復 118 #marcochl
可能小弟自己表達得差, 本人意思係不需要啄住24MP不斷鬧, 不久之前不少過4萬的旗艦機是2xMP, 亦不少人用甚至追求
冇錯晶片運算能力的改進已可同時處理高像素和高連拍, 而24MP對不少用家甚至記者仍然見足夠, 當然高像素在足夠之上可作出更完美的操作, 而 R3 用返 24MP 但試用上新改進的眼球對焦以試圖打做隨心所欲對焦而快速反應和連拍的一體式無反亦冇咩唔妥, 當然有不少人依然覺得冇高像素+高速不值賣如此高價, 但相信市場策略技兩依樣野, 資深的大商家必考量過, 所以個人者期代類似 R1 的機種出現 (雖然係唔會有錢買 )
via HKEPC Reader for Android |