本帖最後由 JLO 於 2021-10-30 00:23 編輯

回復 118 #marcochl

可能小弟自己表達得差, 本人意思係不需要啄住24MP不斷鬧, 不久之前不少過4萬的旗艦機是2xMP, 亦不少人用甚至追求

冇錯晶片運算能力的改進已可同時處理高像素和高連拍, 而24MP對不少用家甚至記者仍然見足夠, 當然高像素在足夠之上可作出更完美的操作, 而 R3 用返 24MP 但試用上新改進的眼球對焦以試圖打做隨心所欲對焦而快速反應和連拍的一體式無反亦冇咩唔妥, 當然有不少人依然覺得冇高像素+高速不值賣如此高價, 但相信市場策略技兩依樣野, 資深的大商家必考量過, 所以個人者期代類似 R1 的機種出現 (雖然係唔會有錢買 )

via HKEPC Reader for Android

TOP

佢講緊A7R3
必思 發表於 2021-10-29 22:57



    咁舊既機佢唔吼啦

TOP

咁舊既機佢唔吼啦
aichun 發表於 2021-10-30 00:36



    佢有喎

TOP

想請教下咁多位師兄,就係舊既大三元,用唔用得返喺呢部z9度呢?thx

TOP

回覆 121# JLO

有冇諗過唔係不少人追求,只係冇得揀
事實上好多人因為咁由C/N 轉sony
要知道你部機高pixel 可以揀影細res d 既jpeg, 但低pixel就冇得變高

講到focus, 都吹到又AI 又 ML 咁不如交比機/手指篤好過啦

至於你話marketing….C 就係呢方面大失敗先比sony 打臉打到啪啪聲
近年不論單反無反apsc 定ff 全無新意,定價又高,等左咁多年見生性出部R5 省招牌,點知最後又加價又冇貨,仲要出部高價又另人疑惑既R3, 同價位望埋去z9 a1都高一班

TOP

本帖最後由 postmaster 於 2021-10-30 06:49 編輯

呢個階段,任何牌子中高至高楷無反最大弱點是電量. Nikon 官網唔見有刋出. R3標示拍四百餘幅, 唔preview怕且可加雙倍 .

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

R3唔係貴過Z9咩
aichun 發表於 2021-10-29 22:54



終於明你點解買GFX
chiman127 發表於 2021-10-29 22:43


  我一直用緊A7R3

TOP

呢個階段,任何牌子中高至高楷無反最大弱點是電量. Nikon 官網唔見有刋出. R3標示拍四百餘幅, 唔preview怕且 ...
postmaster 發表於 2021-10-30 06:40

Z9 粒電應該比市面上任何一部無反長氣

TOP

佢有喎
必思 發表於 2021-10-30 00:46



    所以諗換機

TOP

我一直用緊A7R3
jeremymak 發表於 2021-10-30 06:55



    阿蛇擁有兩大品牌旗艦,你無可能唔追貼佢

TOP