JLO 當前離線
進階會員
TOP
calvin83 當前在線
鏡頭玩家
長老會員
KinChungE 當前離線
M5影完相都仲係會有0.x秒黑屏 Cartesius 發表於 2019-10-1 06:56
ten123456789 當前離線
必思 當前離線
特級會員
回復 JLO 你最好實際試下, 2000x喺部機寫人未必快過1000 x好多。 calvin83 發表於 2019-10-7 13:02
有U3就拍到4K,要連拍都係買番2000X啦 必思 發表於 2019-10-6 22:58
我用U1卡插落panasonic都拍4k30冇問題 (100Mbps) 再上唔清楚 KinChungE 發表於 2019-10-7 18:03
回覆 必思 我試過就sandisk銀卡(40MB/s)拍兩分鐘會斷 4K25 150Mbps 同埋寫入要十幾秒 Samsung evo+ mir ... ten123456789 發表於 2019-10-7 18:59