回覆 119# anthony1987


你上面位權威上次問我拎開工片睇完仲未比comment我
唔敢再出啦 一定影得太差

TOP

只要一直唔出相 佢點UP都得
anthony1987 發表於 2019-3-20 21:46


https://www.hkepc.com/forum/redi ... 05&pid=38265531

呢張算唔算出左相

TOP

影到靚相就得,理得佢物機
感覺為吹而吹

TOP

本帖最後由 harryytm 於 2019-3-20 23:05 編輯
咁堅
好想學野
aichun 發表於 2019-3-20 09:20

廣角FF鏡暫時最Wide都只係得24mm,不過最多用嘅係35mm,多數喺旺角邊行邊打,機用6D,有時會用EF-M 11-22 + M5,啲相命中率好低,見得人嘅好少。

TOP

回覆  anthony1987


你上面位權威上次問我拎開工片睇完仲未比comment我
唔敢再出啦 一定影得太差 ...
ten123456789 發表於 2019-3-20 22:35

咁你比多d , 比到大家心服口服

via HKEPC Reader for Android

TOP

呢張算唔算出左相
aichun 發表於 2019-3-20 22:39

我影100 張都得

via HKEPC Reader for Android

TOP

廣角FF鏡暫時最Wide都只係得24mm,不過最多用嘅係35mm,多數喺旺角邊行邊打,機用6D,有時會用EF-M 11-22  ...
harryytm 發表於 2019-3-20 23:02

邊行邊打 想知ching咩setting

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 125# anthony1987

大家心服口服有咩用姐 果位權威都唔服

TOP

我用開單反,  好多時都係大白天影相, 大陽光. 大背光,  睇EVF / 個MON 真係睇得唔係好清楚~細心睇多陣眼水都濕哂~ 有時影某D 相又要MF 對焦,  都係單鏡慢慢光學擰到清先得......
呢張陽光係背側咁打埋黎~日光日白睇電子MON / 觀景都少少吃力......
(我認我天生睇唔慣EVF )

TOP

回覆 128# ten123456789


    其實人地叫你出多D相..你又講東又講西做乜啫.

TOP