買過2本 單燈運用的書,冇乜点睇就唔見左... 不過都幾啱我地,單人操作 ...
manman1998 發表於 2019/4/5 22:55


矛盾係,如用大過2.8鏡+大曝光動態範圍相機(尤其A7S2/GH5S 之類的高感光毒品...),影Raw再推...
實質打吾打燈or打板作用對家陣D機影響仲有幾多呢...
我吾否定燈板作用,只係覺得135時代的冇燈冇板冇人像的理論有D不合時宜

TOP

回覆  manman1998


柑厠倒鑽W-T
宜且1xxmm 后 全殺 8568
kazami00 發表於 2019-4-5 23:05


如果前期D 50-500 的後代果時$過萬,有防震,Pro 過8568c

TOP

矛盾係,如用大過2.8鏡+大曝光動態範圍相機(尤其A7S2/GH5S 之類的高感光毒品...),影Raw再推...
實質打吾打 ...
s20012797 發表於 2019-4-5 23:07


用閃係主體補光 凸出主體(人物),分隔人物同背景氣紛咁,又有補眼神光... 好鬼多學問咁

TOP

本帖最後由 ten123456789 於 2019-4-5 23:37 編輯

回覆 1191# s20012797

影相既話 你用高像素機超采返落去10MP其實個效果相差無幾
拍片既話 A7S2/GH5S under低幾度拉返上去直接噪點爆炸

TOP

本帖最後由 s20012797 於 2019-4-6 00:03 編輯
回覆  s20012797

影相既話 你用高像素機超采返落去10MP其實個效果相差無幾
拍片既話 A7S2/GH5S u ...
ten123456789 發表於 2019/4/5 23:35


鹽脂柚鯉

TOP

40D 用CF卡,点抄入平板度?

TOP

40D 用CF卡,点抄入平板度?
manman1998 發表於 2019/4/7 22:34


CompactFlash可以用到2.5寸MicroDrive的外置硬碟盒

TOP

CompactFlash可以用到2.5寸MicroDrive的外置硬碟盒
s20012797 發表於 2019-4-7 22:48


哦,都明嘅

TOP

矛盾係,如用大過2.8鏡+大曝光動態範圍相機(尤其A7S2/GH5S 之類的高感光毒品...),影Raw再推...
實質打吾打 ...
s20012797 發表於 2019-4-5 23:07

用燈都還有它的用途、效果… 打板就可以說需要性較少,唔用都還無所謂。
老實說我自己影人像都係唔多用燈、板,除非有需要性或玩某些效果才用燈

TOP

太器才了,以經多年器才了... 向術多走一步

TOP