未停產,你當力狂死架
必思 發表於 2022-4-22 16:32

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 HighLamb 於 2022-4-22 18:41 編輯

唔洗研究咁多,玩菲林一定係買"Leica"。
135 菲林的另一個別號

TOP

唔洗研究咁多,玩菲林一定係買"Leica"。
135 菲林的另一個別號
HighLamb 發表於 2022-4-22 18:31


135 Leica
Large format ALPA  

TOP

今日下午無無聊聊出深水埗睇二手菲林機,其實除咗部份熱賣款較貴,其實其它所以舊機都好平!
例如 Canon AE-1, Minolta 300,700一啲都唔貴! 1000蚊左右買到。
就算FM2 貴極都係1500~2000。
所以其實有心試試菲林機嘅文青其實可以考慮 Canon.
btw, 睇機時 真係好多好多青春無敵年輕女生睇菲林機! 搞到我都以為自己年輕咗!

TOP

深水埗睇二手菲林機鋪頭 位置係邊?
thanks Ching

TOP

深水埗睇二手菲林機鋪頭 位置係邊?
thanks Ching
ilovefreedom 發表於 2022-4-23 19:47

荔枝角道333號B2
東昇

TOP

Don't Sing 咁好介紹

TOP

回覆 114# vacuum.tube

老派個啲真係平好多,文青店真係可以貴成倍....

TOP

本帖最後由 vacuum.tube 於 2022-4-24 13:34 編輯

其實琴日我只係去深水埗睇模型時經過順便睇菲林機,完全沒有帶出推薦會員去幫襯意圖,亦只係簡單報告價錢並非如會員所講咁貴。
我本身都有部閒置20年嘅黑色FM2和多支定焦鏡。

TOP

回覆  vacuum.tube

老派個啲真係平好多,文青店真係可以貴成倍....
MAX100 發表於 2022-4-24 13:11

去文華酒店食叉燒飯,同去茶餐廳食叉燒飯,個感覺都好唔同。

TOP