其實我真係有機的
但未有錢買428.唔敢彈
wingkps2 發表於 2019-3-20 12:23



    G9 好冇用? 係唔係勁過GH5?

TOP

回覆 111# 我係小魚兒

影相一定係

TOP

回覆  XexeX

咁我建議你睇返上面 我無要求過bokeh靚
原來頂級鏡要個正正常常既bokeh咁難
唔係咁 ...
ten123456789 發表於 2019-3-20 17:31

你冇睇標題咩?
樓主開宗明義都話“吹水“, 咁當然未用過或未擁有過都可以吹啦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 113# aichun

有巴打話唔比吹喎 咁緊係聽佢講
今次真係睇果d下下會入手親自試既ching黎個完整評測

TOP

吹梗係唔駛要喇.但吹到好似當自己權威個下先好笑

TOP

邊夠日日問人拎相既巴打權威啊
討論完仲要自備作品佢過一過目先得
有d返緊學既feel 都係咁叫

TOP

都係既。權威就係權威。咁多人窒都保持不敗之地。。

TOP

都係既。權威就係權威。咁多人窒都保持不敗之地。。
wingkps2 發表於 2019-3-20 21:37



    只要一直唔出相 佢點UP都得

TOP

都有相

TOP