jeremymak 當前離線
特級會員
記得50-500 近攝好;好用,但遠攝端成像弱,咁就失去点500或600 遠攝意義了 ... manman1998 發表於 2019-4-5 21:35
TOP
manman1998 當前在線
你睇下條link jeremymak 發表於 2019-4-5 21:54
s20012797 當前離線
進階會員
最慚愧係時下D手機D唔知乜鬼功能... D囡囡打扮下拎手機自拍以經相當唔錯萬一我地拎相機影到人變扒,真 ... manman1998 發表於 2019/4/5 21:57
用魚眼鏡硬用變形修正壓番扁佢 , 身材仲有得執下, 個樣就...... s20012797 發表於 2019-4-5 22:02
作為一個拍友,响換鏡器才式微下,有鬆動錢入 Art 40 & Art 135 來供奉都無甚不可 ... manman1998 發表於 2019-4-5 21:43
真係唔係撞釆,佢地攝影未必好,就係自拍果下Ko我地 仲要係識打扮上鏡 ... manman1998 發表於 2019/4/5 22:07
除左重, 枝40 真係正 jeremymak 發表於 2019-4-5 22:12
我反宜試過用大散景比人問侯,反宜F22深景深先滿意...家陣后生D惡品味 ... s20012797 發表於 2019-4-5 22:16