記得50-500 近攝好;好用,但遠攝端成像弱,咁就失去点500或600 遠攝意義了 ...
manman1998 發表於 2019-4-5 21:35


你睇下條link

TOP

最慚愧係時下D手機D唔知乜鬼功能... D囡囡打扮下拎手機自拍以經相當唔錯萬一我地拎相機影到人變扒,真係罪該萬死

TOP

你睇下條link
jeremymak 發表於 2019-4-5 21:54


我身在大陸睇唔到,但以前有做佢地功課

TOP

最慚愧係時下D手機D唔知乜鬼功能... D囡囡打扮下拎手機自拍以經相當唔錯萬一我地拎相機影到人變扒,真 ...
manman1998 發表於 2019/4/5 21:57


用魚眼鏡硬用變形修正壓番扁佢 ,
身材仲有得執下,
個樣就......

TOP

本帖最後由 manman1998 於 2019-4-5 22:09 編輯
用魚眼鏡硬用變形修正壓番扁佢  ,
身材仲有得執下,
個樣就......
s20012797 發表於 2019-4-5 22:02


真係唔係撞釆,佢地攝影未必好,就係自拍果下Ko我地

仲要係識打扮上鏡

TOP

作為一個拍友,响換鏡器才式微下,有鬆動錢入 Art 40 & Art 135 來供奉都無甚不可 ...
manman1998 發表於 2019-4-5 21:43


除左重, 枝40
真係正

TOP

真係唔係撞釆,佢地攝影未必好,就係自拍果下Ko我地

仲要係識打扮上鏡 ...
manman1998 發表於 2019/4/5 22:07


我反宜試過用大散景比人問侯,反宜F22深景深先滿意...家陣后生D惡品味

TOP

除左重, 枝40
真係正
jeremymak 發表於 2019-4-5 22:12


成像發色都合,代價是重

TOP

我反宜試過用大散景比人問侯,反宜F22深景深先滿意...家陣后生D惡品味 ...
s20012797 發表於 2019-4-5 22:16


m43, nikon1

TOP

我反宜試過用大散景比人問侯,反宜F22深景深先滿意...家陣后生D惡品味 ...
s20012797 發表於 2019-4-5 22:16


鞋... 估計若有手人像技術應該都有D免費模特

TOP