回覆 100# goshigoo


    嘩.平咁多....

TOP

回復 93 #mail4kawai

因之前用的無反冇 EVF 和係副機, 亦很少用所以感覺不太大

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 JLO 於 2021-10-23 13:36 編輯

回復 96 #goshigoo

5D4 好好用, 但唔放而去買新機會可能過唔到關
現在大部份用返 EF 鏡, 暫時未有彈藥換 RF 住

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 goshigoo

5D4 好好用, 但唔放而去買新機會可能過唔到關  

via HKEPC Reader for Android ...
JLO 發表於 2021-10-23 13:32

你入左R5 之後,5D4 都只會係擺響度唔用

5D4 我都賣左好多年

TOP

影相梗係雙機方便啦

TOP




Ok 啊
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

Ok 啊
wingkps2 發表於 2021-10-23 17:45



    點ok?

TOP

回覆 107# 必思


    係唔係sony 鏡插R5 機身用?

TOP

回覆  必思


    係唔係sony 鏡插R5 機身用?
wingkps2 發表於 2021-10-23 18:15

不可能的任務

TOP

回覆  必思


    係唔係sony 鏡插R5 機身用?
wingkps2 發表於 2021-10-23 18:15


你想多咗

TOP