係…我影完相會收鏡返入防潮箱㗎
aichun 發表於 2021-8-30 10:44



    你個防潮箱都好大喎

TOP

你個防潮箱都好大喎
chiman127 發表於 2021-8-30 10:47


得幾支爛鬼鏡20L都擺晒

TOP

回覆 100# aichun


    你重有影相......

TOP

回覆  aichun


    你重有影相......
wingkps2 發表於 2021-8-30 10:54


有……但冇你地咁熱誠

TOP

得幾支爛鬼鏡20L都擺晒
aichun 發表於 2021-8-30 10:52



    你收1日都唔夠位啦

TOP

回覆 104# aichun


    我都好小.你後生又唔同.係多D節目.我後生時都唔會去影相.

TOP

回覆  aichun


    我都好小.你後生又唔同.係多D節目.我後生時都唔會去影相. ...
wingkps2 發表於 2021-8-30 11:11


去野戰!

TOP