XexeX 當前離線
進階會員
TOP
wingkps2 當前離線
ahshing 當前離線
回覆 ahshing Fn => 十字掣 => 轉盤 vs 㩒住機頂掣 + 轉盤 XexeX 發表於 2019-5-14 11:36
回覆 nelsonlee130 例如我對焦落個Object,之後再向右移去構圖,部A7R3好多時都會甩咗個Object,追咗另 ... XexeX 發表於 2019-5-14 12:20
回覆 ahshing 我係唔明點解Sony唔可以Set到好似Canon機頂掣咁,按實+轉盤就改倒設定,A7左邊頂咁空又唔 ... XexeX 發表於 2019-5-14 14:20
回覆 極度靚仔 係呀,如果用Fn掣,咁即係Call咗Quick Menu嗰10格,咁首先要移去你想設定嗰格,之後而轉 ... XexeX 發表於 2019-5-14 12:24