回覆 98# 極度靚仔

係呀,如果用Fn掣,咁即係Call咗Quick Menu嗰10格,咁首先要移去你想設定嗰格,之後而轉個轉盤去改設定。

所以我影緊相唔會用Fn掣。

同埋我都想請教吓大家,A7R3可以點快速
- 由AF-S轉AF-C?
- 由自動轉Zone AF/ Point AF?

TOP

回覆 95# XexeX


咁重咩唔用返1DX

TOP

回覆 102# wingkps2

1DX真係好重,但而家啲無反都係愈出重。

TOP

回覆 103# XexeX


    你用唔慣.我用慣左SONY.你講既野我剛先覺.之前唔覺.

TOP

回覆  ahshing

Fn => 十字掣 => 轉盤
vs
㩒住機頂掣 + 轉盤
XexeX 發表於 2019-5-14 11:36


如果你好常用既功能,直接set一個custom key,咁咪可以咁少一個制
如果你相對冇咁常用既功能,放入Fn menu入面,咁咪唔洗同custom key重覆
閃燈補償對我黎講可以話幾乎冇用,如果我真係需要用,咪咁多兩下入去EVF only果個Fn menu度改,有d有用但使用率相對低,例如peaking開關,中央track AF開關咁我咪set入Fn menu。WB/ISO/Crop/音量/zoom/對焦放大鏡/靜音快門呢d我先會全部放落custom key果度直接操作

TOP

回覆  nelsonlee130

例如我對焦落個Object,之後再向右移去構圖,部A7R3好多時都會甩咗個Object,追咗另 ...
XexeX 發表於 2019-5-14 12:20


三代機身要放低先對焦後構圖既概念
如果你要咁樣做tracking,就要打開中央鎖定AF
當然a6400/a9既realtime tracking就更加強大

TOP

回覆 105# ahshing

我係唔明點解Sony唔可以Set到好似Canon機頂掣咁,按實+轉盤就改倒設定,A7左邊頂咁空又唔整轉盤,嗰4個Custom Button太散,但有好過無。但無何否認,如果Lun慣咗部機係易用。

用開Canon同Nikon,轉新Model幾乎係無適應期,我估因為咁,所以跑新聞嘅仲未轉用Sony,其次係sips仲未係cps個級數。

TOP

本帖最後由 ahshing 於 2019-5-14 14:39 編輯
回覆  ahshing

我係唔明點解Sony唔可以Set到好似Canon機頂掣咁,按實+轉盤就改倒設定,A7左邊頂咁空又唔 ...
XexeX 發表於 2019-5-14 14:20


調返轉,拍片人表示要按實個制然後扭轉盤實在太麻煩
sony而家個設計係一隻大姆指做哂所有野...
liveview機個logic就係所有野都望住後面個mon做,機頂就算有更多既制我都覺得反而仲難咁...機頂兩個制我只係set左做LCD亮度/靜音快門之類唔係太重要既野
仲有,sony機既custom menu唔係剩係得四個,a7r3為例,C1-C4,AEL,AF-on,左/右/下/中間制,Multi-selector中制,其實全部都可以custom,兼且拍片同影相可以custom做完全唔同既function...

TOP

E家見人拍片都好多用SONY了.

TOP

回覆  極度靚仔

係呀,如果用Fn掣,咁即係Call咗Quick Menu嗰10格,咁首先要移去你想設定嗰格,之後而轉 ...
XexeX 發表於 2019-5-14 12:24


之前影落,啱啱up返上youtube
我部機本身行zone af/eye af+afc連拍,將multi-selector向下壓一下就直接變成spot af+afs單張

TOP