回覆  jeremymak
邊度 ?
NPNT 發表於 2018-5-28 23:16



你住西貢?

TOP

回覆 101# jeremymak
TKO... 我知呢度有三個係

TOP

回覆  jeremymak
TKO... 我知呢度有三個係
NPNT 發表於 2018-5-28 23:32



    就大家

西貢碼頭

TOP

回覆 103# jeremymak
觀塘海濱方便D喎,可以多D人去

TOP

回覆  jeremymak
觀塘海濱方便D喎,可以多D人去
NPNT 發表於 2018-5-28 23:43


    冇所謂

TOP

我見西碼打英
打小販
坐艇仔出海

TOP

回覆 106# jeremymak

師兄想日頭出黎?

TOP

回覆  jeremymak

師兄想日頭出黎?
NPNT 發表於 2018-5-29 00:06



    浪費左好天氣

TOP

回覆 107# NPNT
揾日夜晚見到面先, 最重要係盡量夾到多D人.

TOP

簡單
飲下野吹下海風
出下海

有冇興趣?
jeremymak 發表於 2018-5-28 23:09


出海?搭天星小輪?

TOP