原帖由 kumera 於 2009-12-15 00:24 發表

講真,wm6初出時,我真係覺得好美好
(當日我用838pro,剛剛經歷左wm5 upgrade wm6)
第一次用一個真係唔會hang,唔駛成日拎stylus篤pat pat reset既wm,講真,唔係wm老用家係感受唔到0個種感動
只係到左6之後,覺得m$真係開 ...

我諗商係,推薦比老闆某d用處既時候穩陣有得懶hehe
做跑call果班都應該唔少死守WM既.....
我覺得最感動係唔會唔記得差電就無晒d野

TOP

原帖由 Phil_123 於 2009-12-13 23:48 發表
有問題, 可以去返作者個主題度反映, 就算作者唔答都會有其他用戶答你.

Windows Mobile 當然有佢既問題, 就算出到 Windows Mobile 6.5 都係有美中不足. Microsoft 唔係冇能力出一個超順超型既 mobile OS, 睇下 Zune  ...


多bug 已經係一個好大的問題
下下要搞個ROM, 安完新ROM又有問題, 咁煩, 用埋我嗰份

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 beggar1210 於 2009-12-15 01:25 發表


多bug 已經係一個好大的問題
下下要搞個ROM, 安完新ROM又有問題, 咁煩, 用埋我嗰份
刨下 post 睇完白老鼠評價先用囉
其他 OS 唔會有 bug 既

TOP

1) 無記錯的話,click x 去close program好似HTC機先係咁

2) Hang機就好少,但用用吓邊慢就不時發生,尤其用TF3D的話,基本上最多兩日我就要boot一野。新機種多RAM都還好....舊過啲就差啲。

3) touch screen靈敏,我覺得只限於用stylus,用手指的話,操控性都差啲。但偏偏WM的intterface都逐漸轉為指控。

如果一電話似電腦的話,我敢肯的註定失敗,因為consumer appliance係應該越簡單越好,可能你覺得3個step做一野係冇問題,但好多人其望1 click ok

原帖由 David Kirk 於 2009-12-15 10:03 發表
梗本9成是歪論

1. 點x 是可以close 的, wm 機可比你set x 是close sw 定 隱藏 sw, 又or 長hold x close 何須用task manager, 這就是自由度, 而不是 yes or no

2.呢2年用既機, 根本沒有試過無故hang要reboot, 除非 ...

TOP

原帖由 David Kirk 於 2009-12-15 10:03 發表
梗本9成是歪論

1. 點x 是可以close 的, wm 機可比你set x 是close sw 定 隱藏 sw, 又or 長hold x close 何須用task manager, 這就是自由度, 而不是 yes or no

2.呢2年用既機, 根本沒有試過無故hang要reboot, 除非是客觀因素影響, 如安裝了某sw 衝突, wm sw 係人都出得沒有限制, 正如你用電腦, 亂install 野都hang, 有什麼問題

3.以前既機, 係有 touch不靈敏問題, 但呢2年大廠加入, 細廠 / 廢廠執晒既情況下, 巳完全沒了這些問題, 以前個d 咩Mio / Eten / Ido 真係玩死好多人, 而家Asus / Giga / Samsung / HTC 巳完全不同, 而且 config 上甘多ram, 甘快u, 根本巳把Android / iphone 追平

用過電腦就知wm 是最合理的os

唔好話我話, 之後強國d 廠仔開始大量出Android 機後,  肯定好快好多人說Android成日hang
而家出親都大廠梗stable


當然係有問題......... :funk:


  Force close application =/= System hang  


Force close application: 只要 kill 咗個 process 就攬掂
System hang: 一定要 re-boot 部機  


呢樣o野要睇下個 OS 識唔識 handle 喇

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 David Kirk 於 2009-12-15 11:03 發表


我可以跟你說, 我一直都是指控, 沒用筆2年了~~
係 i908 唔多得, 次後既p835 / i8000 巳靈敏到極
其實 os 手機 2天boot好正常, 但我用i8000可以一星期不boot
唔係呀嘛你...

TOP

原帖由 David Kirk 於 2009-12-15 10:59 發表


一野load晒你個cpu runtime
你 os 仲有時間handle?


Why not

TOP