原帖由 Darkaz 於 2009-12-13 21:18 發表
點解來來去去支持WM都係得果2個會員架, 唔通就冇其他人?


如果佢真係好既話,就一定唔洗你叫,都有人支持啦,但佢唔值得支持呀嗎,你明唔明?
就好似假如你係呢處大叫:我地大家齊齊支持 陳 kwun A 啦,喂典解冇人 support 既?

我由 ce 2.0 黑白 mon, aa電芯機用左10年 wm 都要放棄啦!

TOP

我都想試下用ANDROID, WM一D進步都無...

TOP

最新WM6.5會唔會有改善唔知道,但之前真係成日 hang 機,Android 就好少發生同類事件。
而對用開 gmail 及相關 service 的用家黎講,Android phone 用起上黎就更夾喇

TOP

原帖由 poshan 於 2009-12-13 22:06 發表
最新WM6.5會唔會有改善唔知道,但之前真係成日 hang 機,Android 就好少發生同類事件。
而對用開 gmail 及相關 service 的用家黎講,Android phone 用起上黎就更夾喇


部 Asus P835 wm6.5 用左半年,wm6.5.3 剛用左幾日,好過 wm6.1 但都係唔多得,反應都係慢慢 & hang!

TOP

原帖由 Darkaz 於 2009-12-13 21:18 發表
點解來來去去支持WM都係得果2個會員架, 唔通就冇其他人?
點止兩個呢? 爬下文就知道. 每個人得閒上 EPC 既時段都唔同, 你當呢度係 chatroom 咩?

[ 本帖最後由 Phil_123 於 2009-12-13 23:14 編輯 ]

TOP

原帖由 f16 於 2009-12-13 22:27 發表


部 Asus P835 wm6.5 用左半年,wm6.5.3 剛用左幾日,好過 wm6.1 但都係唔多得,反應都係慢慢 & hang!
製 ROM 人既問題, 又唔見我部 TyTN II 會咁, xda-developers 各個優質既 ROM 就足以證明問題唔係出自 WM 本身

TOP

一睇到呢個 topic我就估 Phil_123會出黎逐點反駁,果然俾我估中

我純粹係用左5年wm玩到悶
轉下新platform玩下

好用o岩用就得啦
何必迫人同你鍾意埋同一樣野

TOP

原帖由 tonyk3388 於 2009-12-13 23:17 發表
一睇到呢個 topic我就估 Phil_123會出黎逐點反駁,果然俾我估中

我純粹係用左5年wm玩到悶
轉下新platform玩下

好用o岩用就得啦
何必迫人同你鍾意埋同一樣野
我冇迫過任何人喎... 只係見識過太多因為品牌效應所造成既偏見, 平反一下.

TOP

原帖由 Phil_123 於 2009-12-13 23:18 發表
我冇迫過任何人喎... 只係見識過太多因為品牌效應所造成既偏見, 平反一下.


咁我都覺得好多品牌偏見既

例如有d人會一聽到apple就覺得係完美無bug既product
或者一聽到apple就覺得廢,無料到,wm勁d

又有d人一聽到wm就覺得wm係慢/hang機
又有d人一聽到wm就覺得佢係神級,世界最大software廠做出黎點會差,有問題係rom/software問題,一定wm無問題...


50步笑百步

TOP

原帖由 tonyk3388 於 2009-12-13 23:23 發表


咁我都覺得好多品牌偏見既

例如有d人會一聽到apple就覺得係完美無bug既product
或者一聽到apple就覺得廢,無料到,wm勁d

又有d人一聽到wm就覺得wm係慢/hang機
又有d人一聽到wm就覺得佢係神級,世界最大software廠做出黎點會差,有問題係rom/software問題,一定wm無問題...


50步笑百步
見人講人話, 見鬼講鬼話, 各方激烈討論, 最終讀者得益.

TOP