f16 當前離線
進階會員
原帖由 Darkaz 於 2009-12-13 21:18 發表 點解來來去去支持WM都係得果2個會員架, 唔通就冇其他人?
TOP
henrystc 當前離線
中級會員
poshan 當前離線
原帖由 poshan 於 2009-12-13 22:06 發表 最新WM6.5會唔會有改善唔知道,但之前真係成日 hang 機,Android 就好少發生同類事件。 而對用開 gmail 及相關 service 的用家黎講,Android phone 用起上黎就更夾喇
Phil_123 當前離線
特級會員
原帖由 f16 於 2009-12-13 22:27 發表 部 Asus P835 wm6.5 用左半年,wm6.5.3 剛用左幾日,好過 wm6.1 但都係唔多得,反應都係慢慢 & hang!
tonyk3388 當前離線
原帖由 tonyk3388 於 2009-12-13 23:17 發表 一睇到呢個 topic我就估 Phil_123會出黎逐點反駁,果然俾我估中 我純粹係用左5年wm玩到悶 轉下新platform玩下 好用o岩用就得啦 何必迫人同你鍾意埋同一樣野
原帖由 Phil_123 於 2009-12-13 23:18 發表 我冇迫過任何人喎... 只係見識過太多因為品牌效應所造成既偏見, 平反一下.
原帖由 tonyk3388 於 2009-12-13 23:23 發表 咁我都覺得好多品牌偏見既 例如有d人會一聽到apple就覺得係完美無bug既product 或者一聽到apple就覺得廢,無料到,wm勁d 又有d人一聽到wm就覺得wm係慢/hang機 又有d人一聽到wm就覺得佢係神級,世界最大software廠做出黎點會差,有問題係rom/software問題,一定wm無問題... 50步笑百步