原帖由 kc2wong 於 2009-12-15 19:41 發表
跟本就唔係Windows定Linux,無論Windows,Solaris定AIX,都一樣。
原因就好就好似你咁講,根深蒂固的concept就係啲server grade computer冇以前mainframe咁穩定,就算冇需要都好,定時reboot感覺上會穩定啲,所以無論對 ...

咁你唔該睇多次我講乜!
個客要定期REBOOT關我乜事, 我只係講左個現實.
佢要我起24X7行LINUX, 佢地唔要WINDOWS又關我乜事!?
佢想REBOOT, 同OS本身係唔係真有需要, 係兩回事, 我費時再講!

M$打手就承機又抽水. WM根本同呢樣冇關.

TOP

原帖由 linuxlam 於 2009-12-15 19:37 發表
linux SERVER要定時reboot算我無知,
我真係未聽過,死hw攪到要power off就唔奇
個server好地地,如果有人咁同我講
我一定炒左佢

有幾個客, 大陸部AS400講明唔可以停, 絕對係24X7.
我做咁耐野, 用得AIX/AS400/Unix呢種已經大動作, 原則上唔可以有down time,
要down time,唔該先俾個合理理由, 而唔係"定時"reboot, 有clustering先好講啦.

TOP

原帖由 kc2wong 於 2009-12-15 19:41 發表
跟本就唔係Windows定Linux,無論Windows,Solaris定AIX,都一樣。
原因就好就好似你咁講,根深蒂固的concept就係啲server grade computer冇以前mainframe咁穩定,就算冇需要都好,定時reboot感覺上會穩定啲,所以無論對 ...

只要有 server 房, 部機放入去, 7X24 咁行, 真係大半年可以唔 reboot
我公司有好多部都係咁, 有D仲係行 Exchange, ERP (仲要係 Microsoft 既 ERP - Navision 同 Axapta)
部 server 除左 ERP, 仲做緊  File & Print server, 仲會行 Trade Link
完全諗唔到點解得閒無事要去 reboot 去.....
而大公司唔用 Linux 唔係呢個原因, 主要有2點:
1. 大公司有 budget, 就算個 Windows Enterprise License 只不過 2萬左右, 對大公司黎講唔係多錢
2. 最重要搵個 Windows 人易過搵過 Linux 人, 有人走左都好易replace, 個 Windows License 唔係問題, 做咩咁攪自己???

都 off topic 咁耐~
講返, 我未用過 Android, 不過用過 Palm, WM 同 Iphone, 基本上係 WM 先會易 hang
就算 HTC 有個 program 可以真係 close 左個 program, 都係會食左D ram
真係要 reboot 先OK

TOP

same config more smooth, more easy to install/uninstall, lot of apps,

TOP

回覆 133# 的帖子

有某啲銀行的policy就係比街客用的system就唔會隨便stop,但internal的system,明知星期六後冇人用,大約會schedule一個星期restart application,一個月reboot server。
你從technical的角度睇,呢啲完全係屎忽痕的動作,但係management的角度睇,就係有利而冇害。一來佢地覺得咁做會安心啲,二來最重要係如果本身有regular down time的話,要做maintenance/upgrade時就會方便好多。否則到時申請ad hoc down time就要填form,解話,拎endorsement等等.......

其實電話定電腦,最重要係用緊果陣穩定同快,唔用果陣,三更半野schedule自己reboot對我又冇乜問題。但WM我都覺得穩定性差啲,今日我個SU2U又冇喇喇unlock唔到,想打個電話都要reboot機,所以我都好想試試Android機

TOP

原帖由 kc2wong 於 2009-12-15 22:53 發表
你從technical的角度睇,呢啲完全係屎忽痕的動作,


完全同意, 諗唔到第二個更好的形容詞   -> 屎忽痕




原帖由 kc2wong 於 2009-12-15 22:53 發表
但係management的角度睇,就係有利而冇害


不敢苟同.
reboot 完之後, 駛唔駛做 testing? (呢個只係花費人力物力, 小問題)
若果唔生性, 有個 3rd party / 其他 application 上唔番 :funk: ........ (咁就真係大檸樂) -> 打屎忽

[ 本帖最後由 busyman 於 2009-12-16 01:12 編輯 ]

TOP

原帖由 kc2wong 於 2009-12-15 22:53 發表
有某啲銀行的policy就係比街客用的system就唔會隨便stop,但internal的system,明知星期六後冇人用,大約會schedule一個星期restart application,一個月reboot server。
你從technical的角度睇,呢啲完全係屎忽痕的動作,但係ma ...


你未試過 reboot 完個 exchange mount 唔到個 DB (之前仲用緊, property shutdown, 開返就mount 唔到, 要人手起)
但個 DB 係無事既, 搵 Exchange Tools check 過無事

你更加未試過 Microsoft Axapta (ERP 既一種) COM object (由一部server, 經 COM+ 去 Axapta server 囉 data)
reboot 完 connect 唔返, 係因為個 COM+ 比其他野霸左, 囉唔返個 permission, 就connect 唔到, reboot 多幾次又無事.......
個 setting 無錯, 只係2部server爭 connection, 而唔知幾時, 邊一部會爭嬴, 但其後將佢 migrate 落其中一部server, 都一樣會 connect 唔到~

仲有D tomcat 起唔到呀, 再 reboot 又可以
IIS 傻左, del 左個 web site 再起過又可以
Exchange Front End 個 push mail 傻左個 canlendar, 不過 email 又sync到, 最後要將 Front End, Back End 同 DC 一齊 reboot
仲有一次仲攪野, 部 exchange reboot 完之後, 個 offline address book 唔識 sync, 新開 user 唔見左
搵 Microware 同 JOS 都攪唔到, 最後要比錢千 Microsoft, 用 remote control, 再搵佢 internal tools 黎check 先知
有個 user data 係 reboot 完 corrupt 左, 不過又唔知點解唔去 AD 個 lost and found, 就咁死左係度

如果因為屎忽痕而起唔返, management 都唔知點解釋,
schedule down time 係會有, 不過未必會 regular
起碼我未見過恆生會有, 佢有時都無停 online banking
不過都唔係每個月都會停一次~
patch 最多都係幾個月先落一次

TOP

你地班人X UP完未呀? 好無聊!!
講咁多做乜Q呀!! 晒氣~!
電話愛黎打同上網, REBOOT乜鬼野呀!

TOP

好簡單講一句,我唔覺得有Android用家會將Scheduled Reboot app當成必裝app之一。

TOP

新鮮,快,掛GOOGLE個大名

TOP