原帖由 David Kirk 於 2009-12-15 15:33 發表


有咩問題~
減少錯誤出現

次次set 機都set crontab 幾多日要reboot一次啦
你地有沒有做維護的@@

朋友,聽過HA未?

又知唔知W2008 M$做o左好多功夫去避免不必要o既reboot,亦即係減少不必要o既system down time

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 David Kirk 於 2009-12-15 15:43 發表


又唔係華爾街超級電腦, 使唔係甘
非繁忙時間 reboot / 維護 是正常不過的事~
客戶都諒解, 我覺得定時reboot 好過有事reboot 都起唔到

reboot都起唔到...乜無disaster recovery planning?嘿

o係到吹水吹得多,好多knowledge都被"re-defined"

TOP

原帖由 rickywk 於 2009-12-15 15:48 發表

reboot都起唔到...乜無disaster recovery planning?嘿

o係到吹水吹得多,好多knowledge都被"re-defined"

講真,我都覺得好恐怖...

TOP

言歸正傳, 答番樓主問題
樓主問:Android 有乜野好過 WM ?  

我嘗試倒轉個問題:
WM 有乜野好過 Android?  

睇完 100 個 post, 我會答:

WM 可以把 "不正常" 轉做 "好正常" !   

WM 能夠將 "有問題" 變成 "無問題" !
   

以上功能, Android (或其他 system) 都做唔到  


- 相信樓主會滿意呢個答案

[ 本帖最後由 busyman 於 2009-12-15 16:18 編輯 ]

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 kc2wong 於 2009-12-15 14:12 發表
關於hang機問題,主要係因為你地hardware configuration唔夠強,如果加Ram,換CPU,應該會大大減少hang機次數。
Or
因為你現在用的版是比較舊的,新版本已經唔會再發生,所以我地建議你重新續我地的maintenan ...


      
師兄果然有實戰經驗   

TOP

原帖由 David Kirk 於 2009-12-15 16:24 發表


甘點解唔平時有計劃地reboot 來維護, 唔知幾時要死個時先搞recovery?
有問題係你wor~

無事走去 reboot, 有問題個個係你呀
我公司用個部 Linux PC, 行8個 VLan, 仲要係 core router
一年都無 reboot 一次~~
邊有人得閒就走 reboot router, Exchange server, Domain Controller
如果部機要定時reboot 去做保養, 即係部機有 system 用完既 resource 唔識放出黎
如果識放, 個 system 係唔會唔出事~

例如一個人, 食左野當然有野出啦..
如果食左無出, 咁咪有問題囉~
個問題可能係個人本身有問題 (即係個 OS 唔識放 resource),
一係D食物有問題 (個 system 唔識放)

WM 機就係有呢個問題, 而且佢比其他 OS 更差~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP