David Kirk 當前離線
中立評論員
Banned
TOP
rickywk 當前離線
特級會員
原帖由 David Kirk 於 2009-11-25 11:14 發表 My I8000 正常用幾日is ok
原帖由 David Kirk 於 2009-11-25 11:20 發表 根本不一定要HTC攪 TF3D 媽連拿 只係其中比較受歡迎而已 仲有好多其他選擇 spb MS, PointuiHome 2, 完美今日 大把3 party UI 用 隻隻都n 甘多 widge (天氣 / stock / notes)
原帖由 David Kirk 於 2009-11-25 11:21 發表 我都有push mail 呀~ 但無3-40 mb 甘勁o者 好似你甘用好多機都係一日
原帖由 David Kirk 於 2009-11-25 11:42 發表 PointUI is free
原帖由 David Kirk 於 2009-11-25 11:43 發表 扯完要休息成日又有什麼意思 :funk: 又唔換得電