關於hang機問題,主要係因為你地hardware configuration唔夠強,如果加Ram,換CPU,應該會大大減少hang機次數。
Or
因為你現在用的版是比較舊的,新版本已經唔會再發生,所以我地建議你重新續我地的maintenance contract,同時升級新版。

至於Reboot問題,正常使用下,我地的系統係唔需要reboot的,當然我地唔排除其他因素令到系統,所以為咗達到maximum performance,我地都會建議每晚做一次scheduled reboot,當然,唔做係唔會有問題的。

原帖由 busyman 於 2009-12-15 13:43 發表


"hang 機好正常!"

"reboot 無問題!"

若果各位 IT 從業員可以咁樣答o的 user/customer ,  你話幾好呢    
      


(相反 ...

TOP

原帖由 busyman 於 2009-12-15 13:43 發表


"hang 機好正常!"

"reboot 無問題!"

若果各位 IT 從業員可以咁樣答o的 user/customer ,  你話幾好呢    
      


(相反 ...


唔好話,有時我真係會同user咁講,吹咩

TOP

得閒吹兩句.
Android 其實冇咩好, 只不過比較WM好啫. WM又唔係最差喎!
(其實Android 真係真係唔好架!! 只不過好過WM佢咁多啫!)

一件產品好用的話, 又使乜M$打手係度老吹,
更何況得兩個打手, 做二打六. 我欣賞!
繼續啦...

[ 本帖最後由 patrickit 於 2009-12-15 14:33 編輯 ]

TOP

原帖由 busyman 於 2009-12-15 13:43 發表


"hang 機好正常!"

"reboot 無問題!"

若果各位 IT 從業員可以咁樣答o的 user/customer ,  你話幾好呢    
      

(相反 ...


極之好啦!

TOP

原帖由 綠豆豆 於 2009-12-15 14:27 發表


唔好話,有時我真係會同user咁講,吹咩

對客咁講冇問題,我都會
(當然,係d客拎住粒PII問我點解ren 3D要ren好耐既時候)
佢對自己部機都係咁樣要求,我真係唔知講乜好

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 David Kirk 於 2009-12-15 15:12 發表


關release ram咩事~
我唔係因慢reset wor
係想 個system reload者

運行一排始終有機error
我公司的linux server 都要定時reboot 啦

恭喜恭喜

TOP

原帖由 David Kirk 於 2009-12-15 15:12 發表


關release ram咩事~
我唔係因慢reset wor
係想 個system reload者

運行一排始終有機error
我公司的linux server 都要定時reboot 啦

特登俾埋位你落臺,你都仲要自己搵架來丟,我冇野好講

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP