redhothits 當前離線
特級會員
其實都唔夠裝所以想買隻10BAY玩下 小劇場:前幾個月我同朋友去SSP幫佢買1TB(XX貨),順便吹下水時..... ... pasupasu105 發表於 2015-6-2 00:34
TOP
pasupasu105 當前離線
http://i.imgur.com/WjCdJfT.jpg
進階會員
64T? 開data center? redhothits 發表於 2015-6-25 17:15
不是,只是收藏d珍藏姐 pasupasu105 發表於 2015-6-25 17:25
都好多啫................ redhothits 發表於 2015-6-25 17:39
BD 動畫,bd電影,音樂(日,英),日漫畫,有d原盤,game (1X以上以下都有),工作用程式等等大家都 ... pasupasu105 發表於 2015-6-25 17:46
無你咁多............ 64T我都唔知點駁. 都要好多隻hd先做得到 redhothits 發表於 2015-6-25 17:51
edward1108 當前離線
Banned
回覆 pasupasu105 64T...@@..如果要backup 怎算好 edward1108 發表於 2015-6-27 23:51
回覆 pasupasu105 呢64T 真是好用心照顧,,我自己都是用12T咋...不過我就用兩nas 做我backup ... edward1108 發表於 2015-6-28 00:01