提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 rence 於 2009-3-26 08:31 發表

溫度計晌前面...好型
D cable執得好好

多謝 我新手黎嫁

TOP

原帖由 leyland1989 於 2009-3-28 02:24 發表
690
?v=0
?v=0

起樓起到連板係咩model都睇吾到...
不過一定係asus..  
24pin...


p5k-pro / p5k-epu

[ 本帖最後由 rence 於 2009-3-28 07:24 編輯 ]

TOP

CM590
DSCN4239.jpg

硬碟太多(7隻),線太短(Delta SP460),冇計

TOP

原帖由 roytam1 於 2009-3-28 07:55 發表
CM590
821923

硬碟太多(7隻),線太短(Delta SP460),冇計

嘩,睇完眼都突埋...
5隻hdd+加一大堆電線,水喉,都無咁亂..

TOP

原帖由 roytam1 於 2009-3-28 07:55 發表
CM590
821923

硬碟太多(7隻),線太短(Delta SP460),冇計


真係好亂 =.=
底板4pin線夠長
可以走後面上頂再插
其他用索帶索成一捆
好過散落周圍擋風

TOP

原帖由 roytam1 於 2009-3-28 07:55 發表
CM590
821923

硬碟太多(7隻),線太短(Delta SP460),冇計


DELTA D牛cable無蛇網...所以睇落更加亂...
索一索d cable好好多ga會...

頂果2個14cm fan 位如果吾 +fan...suggest ching +隔塵網...
起碼吾會跌 /吹 d塵入去...

TOP

原帖由 rence 於 2009-3-28 01:22 發表


想問ching如果內籠噴色點先吾會噴到一撻撻...好怕噴到1d位噴得多1d位噴得小...
所以一直吾太敢攪...

同埋噴左後容吾容易甩???


想吾容易甩,首先用酒精抹CASE,之後要用毛巾不斷擦個CASE
最重要GE係    一定要係干燥,無風GE地方度搞
擦完之後,就開始噴第一層油,要距離大約20-30CM噴
第一層油要唔好咁厚,者係要見到少少原本D油,
再等,30分鐘之後再噴第二層,如此類推,噴到第四層就OK
最後要噴光油兩次,等風干兩,三日

另外要注意圖中黃圈GE位置,呢D位特別難噴,要用膠布幫手

20090327_0bb49623b89d3994c442ksxhoKXzyPC9.jpg (78.85 KB)

20090327_0bb49623b89d3994c442ksxhoKXzyPC9.jpg

TOP

原帖由 joe712 於 2009-3-28 10:31 發表


想吾容易甩,首先用酒精抹CASE,之後要用毛巾不斷擦個CASE
最重要GE係    一定要係干燥,無風GE地方度搞
擦完之後,就開始噴第一層油,要距離大約20-30CM噴
第一層油要唔好咁厚,者係要見到少少原本D油,
再等,30分鐘之後再噴第二層,如此類推,噴到第四層就OK
最後要噴光油兩次,等風干兩,三日

另外要注意圖中黃圈GE位置,呢D位特別難噴,要用膠布幫手


係時候諗下局部噴黑= =
反正個箱有忽生鏽

TOP

原帖由 joe712 於 2009-3-28 10:31 發表


想吾容易甩,首先用酒精抹CASE,之後要用毛巾不斷擦個CASE
最重要GE係    一定要係干燥,無風GE地方度搞
擦完之後,就開始噴第一層油,要距離大約20-30CM噴
第一層油要唔好咁厚,者係要見到少少原本D油,
再等,30分鐘之後再噴第二層,如此類推,噴到第四層就OK
最後要噴光油兩次,等風干兩,三日

另外要注意圖中黃圈GE位置,呢D位特別難噴,要用膠布幫手

噴光油有咩用?

TOP