原帖由 cheaphin 於 2009-3-25 00:45 發表

我有張L型台都係比電腦霸哂

幾多部機??

TOP

原帖由 timothyhkg 於 2009-3-25 18:32 發表

幾多部機??

#846

TOP

原帖由 cheaphin 於 2009-3-25 19:57 發表

#846


比我果張鬆動好多wo~~~
唔駛迫埋一堆

TOP

原帖由 poontat2000 於 2009-3-25 20:02 發表


比我果張鬆動好多wo~~~
唔駛迫埋一堆

張台太深, 部電腦放入去用唔到, 要放出邊位...

TOP

原帖由 cheaphin 於 2009-3-24 22:20 發表
update


點解師兄個側板窗唔係正方形既??
係點度買定DIY咖?

TOP

原帖由 hiro1214 於 2009-3-27 14:24 發表


點解師兄個側板窗唔係正方形既??
係點度買定DIY咖?

原本係咁


拆出黎再界返亞加力痴上去


TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 858# 的帖子

ic. it looks cool

TOP

見到咁多C HING既機箱搞到好鬼自卑TIM

TOP

回覆 858# 的帖子

唔怪得你成日換野
你開左側板,好快厭...

TOP