原帖由 ococ 於 2009-3-8 01:59 發表
亂葬崗 811966



唔係掛! 咁都叫亂

TOP

原帖由 469394 於 2009-3-8 23:33 發表



唔係掛! 咁都叫亂


...有d野你睇唔到姐....

TOP




TOP

原帖由 smcpkman 於 2009-2-22 02:59 發表




我同你套喇叭一樣

TOP

update吓先, 呢大半年換咗同加咗d新野.

dekstop_001.jpg

[ 本帖最後由 gum 於 2009-3-11 17:23 編輯 ]

TOP

原帖由 gum 於 2009-3-11 17:22 發表
update吓先, 呢大半年換咗同加咗d新野.

813677



張椅最正

TOP

原帖由 469394 於 2009-3-11 17:28 發表



張椅最正


想攪攪個case, 而家好樣衰

TOP

原帖由 OpenGL 於 2009-3-7 23:47 發表



t40 2

好唔好聲?我只係用緊t20,相對嚟講,t40Ⅱ d聲你覺得會好幾多呢

TOP

原帖由 gum 於 2009-3-11 20:43 發表


想攪攪個case, 而家好樣衰


請問 case 果到白色個舊係乜o黎架?

TOP

原帖由 469394 於 2009-3-12 11:17 發表


請問 case 果到白色個舊係乜o黎架?


harddisk  櫃桶, 之前d機都係銀色,而家部機係黑色, 所以想換個黑色, 但係為咗個panel換又好似 好唔抵. 最衰聯力隻EX23N又唔見有得賣

[ 本帖最後由 gum 於 2009-3-12 12:02 編輯 ]

TOP