如果裝4770k/6770k, 真係名副其實既小鋼炮
邪惡的化身 發表於 2016-4-9 14:08

唔係要裝到顯示卡打到機先算係小鋼炮咩

TOP

回覆 59# gn1952350

淘X雙12買,現在見到賣300人仔

TOP

回覆  tompkyou


    我都掙扎左好耐先扑搥,469機箱
feel0699 發表於 2016-2-22 23:17


469 RMB? TB?

Thanks!

TOP

買左用緊突然諗起, 其實呢個箱香港邊間代理? 只知箱係保一年, 但買果日問舖頭就話牛保一年, 不過見TB同台灣都話保三年, 大家入左手既有冇idea?

TOP

Does any C Hing know if the black version of this case is available in HK?

Thanks!

TOP

回覆 65# luke123


    我上星期買銀色時係地庫大舖見到有

TOP

回覆  luke123


    我上星期買銀色時係地庫大舖見到有
qwb4 發表於 2016-4-13 12:52


Thanks!

TOP

I am using black version buy in HK.

TOP

回覆 64# qwb4


    我淘X買既時候問得好清楚,牛保3年

TOP

回覆 69# feel0699


    thanks...問題係香港好似冇乜資料咁

TOP