dennix 當前離線
中級會員
TOP
阿Gong 當前離線
freedom1884 當前離線
Altezza64 當前離線
電腦初學者
進階會員
henry0724 當前離線
初級會員
KinChungE 當前離線
長老會員
原帖由 henry0724 於 2009-8-11 20:36 發表 我想問呢個MATX 箱可唔可以用MATX牛? 因為佢係用ATX牛...但我本身用開MATX箱 想拆返本身隻DELTA細牛...