回覆 50# EDO_2004


畫好綫之後用介碟 整

一開頭去揾五金/ 鐵鋪俾錢整
但無鋪頭肯
大概係因爲收得平無肉食, 收得貴你又唔捨得俾

跟住自己 係淘x 買個小型電磨自己搞
但唔夠力,介完一條邊部野已經辣手!

最後俾路過既家父帶去地盤三兩下就介開

TOP

回覆  EDO_2004


畫好綫之後用介碟 整

一開頭去揾五金/ 鐵鋪俾錢整
但無鋪頭肯
大概係因爲收得平無肉食 ...
tms108943 發表於 2015-10-28 22:31


好, 謝謝你

TOP

無DVD位會唔會唔方便

TOP

回覆  1112311123

我買果時集運首KG半價 用中通自提 因為近我公司 TOTAL HK$62
我係呢間買
但呢家好似金 ...
ramonmak 發表於 2015-9-16 02:53


唔好意思, 想問一下CHING, 中通自提地址嚮邊度,
我上次叫賣家發中通, 求其寫一個地址, 深水埗元洲邨三座地下,  等佢打俾我去自提,
點知個送貨司機真係送到去個度, 打電話叫我收貨,
直發一公斤, 25人仔, 但其實我都係想去鋪頭自取,
仲有, CHING, 你個機箱運費多少呢?
謝謝CHING

TOP

回覆 54# mlau

你要係俾錢果時係運送方式選集運先可以用到集運商既自提服務
我隻箱用左62蚊港紙運費

TOP

回覆 53# zoin0000

我基本上用唔著碟機 所以無影響

TOP

回覆 53# zoin0000


  我自己另外買左個外置dvd
都係兩舊幾

TOP

而家用外署置碟機真係仲好。又唔係成日撈碟,要用時先插落去。
當然日日睇碟另計

TOP

回覆  zoin0000

我基本上用唔著碟機 所以無影響
ramonmak 發表於 2015-10-31 11:44


前面入風會唔會唔係好入到,因我想入ATX黑色

TOP

回覆 59# zoin0000

唔會

TOP