briankk 當前離線
中級會員
TOP
Chunkit007 當前離線
初級會員
Qookei 當前離線
Heavy Mac User
特級會員
A7110 正都沒貨了 最後用$1400買咗V2100 都唔錯.. 不過風扇唔夠多 (師兄個箱好像係最後 ... Chunkit007 發表於 2010-4-19 17:10
神手達人 當前離線
430 當前離線
穿玻璃亦得、得左
進階會員
原來今日撞到你,你係戴帽個位,V2100,$1400都好抵,等你既開箱文 *想買A7110既Ching可以試下去Central ... Qookei 發表於 2010-4-19 17:23
joehkg 當前離線
cybertechhk 當前離線
Banned
wah9134 當前離線
auto_coolman 當前離線