WALLPAPER係自己設計(張D圖加加減減)
機箱都係

DSC01143.JPG (56.49 KB)

DSC01143.JPG

DSC01109.JPG (59.47 KB)

DSC01109.JPG

DSC00994.JPG (61.25 KB)

DSC00994.JPG

DSC00995.JPG (70.74 KB)

DSC00995.JPG

TOP

大家好, 我想請問哩隻架可以係邊度買到? 係咪宜傢家私? 一般幾錢到? 如果五六七層的話

TOP

原帖由 李璨琛 於 2008-10-29 16:18 發表
大家好, 我想請問哩隻架可以係邊度買到? 係咪宜傢家私? 一般幾錢到? 如果五六七層的話


實惠見過~

TOP

原帖由 xyeungx 於 2008-10-29 18:04 發表


實惠見過~


咩價呀
知唔知
有冇得短D
張枱太長我放唔落
但都幾岩我用
因為太多野放
知既可以解答下嗎
謝謝

TOP

原帖由 獨行俠 於 2008-10-29 18:51 發表


咩價呀
知唔知
有冇得短D
張枱太長我放唔落
但都幾岩我用
因為太多野放
知既可以解答下嗎
謝謝


一件一件自己砌的呀...
一件一件買....
好難定的話
自己去睇下就好...!

TOP

原帖由 simmonor 於 2008-10-30 00:37 發表


一件一件自己砌的呀...
一件一件買....
好難定的話
自己去睇下就好...!


呢位C兄好似用緊WO
唔知好唔好用呢
同埋個價大約係幾多呀
因為我個位都幾細下
唔知放唔放到
多謝你既解答

TOP

趁吓熱鬧先

DSC00749.jpg (57.88 KB)

DSC00749.jpg

TOP

原帖由 dannyctl 於 2008-10-31 00:54 發表
趁吓熱鬧先

e.......rc友喎

TOP

lol everyone has some pretty interesting setups haha. thanx everyone for posts

TOP

原帖由 dannyctl 於 2008-10-31 00:54 發表
趁吓熱鬧先


小心身體呀

TOP