回覆 38# EDO_2004

一個星期,  發貨計起就4日

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  EDO_2004

一個星期,  發貨計起就4日
ramonmak 發表於 2015-10-26 23:50



    Thanks :)

TOP

我自己都買左個黑色等送來

TOP

細佬見個頂出風好似麻麻
所以我就多舊魚參考呢條link 係個頂開洞再裝多了兩把扇
https://pcpartpicker.com/b/BHgLrH
不過唔係我係開兩個洞方便噠塊隔塵網就算

TOP

回覆 45# tms108943



又OK WO

TOP

回覆 44# EDO_2004

期待你既上機照

TOP

個外型幾靚仔,性價比幾高~~

TOP

回覆  EDO_2004

期待你既上機照
ramonmak 發表於 2015-10-28 11:16



    好, 我會用H-240X 響哩個箱到

TOP

細佬見個頂出風好似麻麻
所以我就多舊魚參考呢條link 係個頂開洞再裝多了兩把扇

不過唔係我係開兩個洞 ...
tms108943 發表於 2015-10-27 23:35


小第不オ, 想問下係點樣去開洞?

TOP