Chunkit007 當前離線
初級會員
TOP
Qookei 當前離線
Heavy Mac User
特級會員
想請教師兄.. SATA熱插拔模組可不可以拆下的? Chunkit007 發表於 2010-4-18 00:06
可以拆下 Qookei 發表於 2010-4-18 00:25
P@$$W0RD 當前離線
中級會員
picaroon 當前離線
SATA熱插拔模組 邊度有得賣? picaroon 發表於 2010-4-18 20:41
briankk 當前離線
ching舊o個隻有冇諗住放 briankk 發表於 2010-4-19 11:51