e+用左個590 gum 耐...終於發現有入塵現象...
但好奇怪...d塵只係集中晌display card slot 位同sb位...其他位可以話係完全無塵....

有無ching有同樣情況呢吾知...

[ 本帖最後由 rence 於 2009-3-26 23:47 編輯 ]

TOP

我冇
我係隻CPU FAN上便裝咗塊金屬隔塵網
一個月唔洗就見效

你既情況
可能係上區D塵都被風扇扯哂出箱瓜= =
至少我部機個機頂兩三日唔抺都已經有幾明顯既塵
下區就通風相對差又有側板無阻隔咁扯塵

TOP

my 690



起晒跟箱風扇,轉左幾把a扇



前面板加左3m隔塵紙



power on



a扇led光好多



因板的電源pin位同火牛線長度問題
死症~~冇得改
除非換過晒...

TOP

原帖由 GUILDWARS 於 2009-3-27 00:02 發表
my 690



起晒跟箱風扇,轉左幾把a扇

http://i71.photobucket.com/albums/i14 ...


你條24pin似乎仲短過我果條..
但4/8pin 果條你應該勉強夠長可以走側板ga wo

[ 本帖最後由 rence 於 2009-3-27 08:30 編輯 ]

TOP

原帖由 dilbret 於 2009-3-26 23:56 發表
我冇
我係隻CPU FAN上便裝咗塊金屬隔塵網
一個月唔洗就見效

你既情況
可能係上區D塵都被風扇扯哂出箱瓜= =
至少我部機個機頂兩三日唔抺都已經有幾明顯既塵
下區就通風相對差又有側板無阻隔咁扯塵


我晌cpu上面果2個fan位都+左隔塵網..
側板確實係個大問題....
真係要諗諗點攪...

但無理由ga...
我個箱d fan 2入1出...應該可以做到正壓ga...d洞位吾應該有太多塵入ga...
d塵仲要集中晌display card ge pcie slot 位側邊....好古怪....諗吾明...
會吾會係display card (jetway 96gso)  ge 設計問題呢  

TOP

原帖由 rence 於 2009-3-27 08:29 發表


你條24pin似乎仲短過我果條..
但4/8pin 果條你應該勉強夠長可以走側板ga wo


8pin都唔夠長
已經試過
去到門口入唔到去
差2寸長....

TOP

原帖由 aRwai___ 於 2009-3-26 15:48 發表
天日去買VX550W同xfx gtx260+啦
d線執得差 ..天日再執

http://i292.photobucket.com/albums/mm29/aRwai___/P10 ...
d fan自己加Led??

TOP

原帖由 wahw 於 2009-3-26 17:29 發表
請問590有冇原庄透明側版?

如果有賣幾錢?
原庄透明側版吾靚.....透明parts 好細個

TOP

原帖由 GUILDWARS 於 2009-3-27 10:24 發表


8pin都唔夠長
已經試過
去到門口入唔到去
差2寸長....


我都係gum....so買左條extension

TOP


D線執過,歡迎劣評

TOP