原帖由 dilbret 於 2009-3-26 23:56 發表 
我冇
我係隻CPU FAN上便裝咗塊金屬隔塵網
一個月唔洗就見效
你既情況
可能係上區D塵都被風扇扯哂出箱瓜= =
至少我部機個機頂兩三日唔抺都已經有幾明顯既塵
下區就通風相對差又有側板無阻隔咁扯塵
我晌cpu上面果2個fan位都+左隔塵網..
側板確實係個大問題....
真係要諗諗點攪...
但無理由ga...
我個箱d fan 2入1出...應該可以做到正壓ga...d洞位吾應該有太多塵入ga...
d塵仲要集中晌display card ge pcie slot 位側邊....好古怪....諗吾明...
會吾會係display card (jetway 96gso) ge 設計問題呢  |