原帖由 RX99 於 2008-10-4 10:28 AM 發表
仲有MY HOME~~


你張檯個型我好中意
可惜冇第2隻色OR第2個款
我都想搵張呢隻型狀

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

:funk: 慘

IMG_0402.JPG (95.92 KB)

IMG_0402.JPG

IMG_0403.JPG (127.48 KB)

IMG_0403.JPG

TOP

  我諗... 我認最"細"應該唔會有人仲細過我個位掛....
mouse 都只能夠擺係桌面

[ 本帖最後由 coxpoli 於 2008-10-20 02:00 編輯 ]

DSC00511.jpg (136.15 KB)

a

DSC00511.jpg

TOP



今日剛剛汁好

TOP

我張檯
加多張機箱內




[ 本帖最後由 6mui 於 2008-10-10 18:42 編輯 ]

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

My Computer

P1010837.JPG (116.99 KB)

P1010837.JPG

P1010838.JPG (100.69 KB)

P1010838.JPG

P1010839.JPG (181.25 KB)

P1010839.JPG

P1010840.JPG (141.53 KB)

P1010840.JPG

TOP

原帖由 kitfung 於 2008-10-6 02:59 發表
My Computer


正呀
個小飛俠是什麼黎的

TOP

似乎~
多數~c兄~都將機箱放較低嘅位置~
好小擺上檯或更高位

TOP