咁睇黎我個鋁箱都可以用10年

TOP

爆笑桌面 =.="

見過味 ?
呢個就係我桌面啦 =.= "

TOP

原帖由 鍾爺﹏ 於 2008-9-7 15:47 發表
見過味 ?
呢個就係我桌面啦 =.= "



師兄,你用Aero Drive post既..?係唔係學校IT人
不過睇唔到幅相呀

TOP

機箱加桌面......另一部機係到少少(Antec NSK 2480), 入唔到鏡

[ 本帖最後由 yuen2 於 2008-9-16 13:11 編輯 ]

DSC00058.JPG (133.45 KB)

DSC00058.JPG

TOP

換左mouse pad 加 打機mouse~~又update吓

TOP

Philips組合 + MTV 3000用黎睇高清


TOP

原帖由 andycar23 於 2008-9-18 13:09 發表
Philips組合 + MTV 3000用黎睇高清
?v=0
?v=0
http://farm4.static.flickr.com/3252 ...

你speaker隻大大大火牛收得好好WO...

TOP

回復 458# 的帖子

係呀!
放0左起地下到
仲有呢對啦吧根0左我好多年囉
到宜家d音色都keep得好好

TOP

好亂的卓面 !!

Up.jpg (180.89 KB)

Up.jpg

Down.jpg (154.99 KB)

Down.jpg

Med.jpg (182.89 KB)

Med.jpg

TOP

原帖由 yuen2 於 2008-9-13 03:00 發表
機箱加桌面......另一部機係到少少(Antec NSK 2480), 入唔到鏡

呢張台幾錢????????????

TOP