回覆 25# hweaiidi


    原來中田 同型號黑色唔係全透
係好似其它機箱咁中間有塊透板 我反而鐘意個隻

TOP

回覆  redhothits


    應該依家好D瓜 上機個時都幾方便
laosmiaale 發表於 2016-5-5 01:29



    可能係啦. 我嗰次幫人砌機, 都好多年前.

TOP

回覆  akiro


    係唔岩位裝定係 裝左D線上唔到去?
laosmiaale 發表於 5/5/2016 01:27


D線上唔到

TOP

回覆 33# akiro


    咁神奇 我睇落佢可能好似裝DVD-ROM咁要上晒線之後再裝SSD?

TOP

回覆  akiro


    咁神奇 我睇落佢可能好似裝DVD-ROM咁要上晒線之後再裝SSD?
laosmiaale 發表於 5/5/2016 23:49


其實你可以試下  記憶中超貼機箱..可能要找東西墊高多1~2mm
佢有2個2.5吋位 如果裝晒2個  1個接口要向上 另一個要向下唔係會頂到
我用向下果個 霸左上面3.5吋hd位少少位置
好在我個fd 一個3.5吋 1個2.5吋剛剛好.

TOP

回覆 35# akiro


    個SSD 應該係裝係機箱後面上?

TOP

睇個樣都OK嘅......東抄西抄咁啦
zakhk 發表於 2016-5-2 22:38


邊個抄邊個先

TOP

2百幾$樣又唔差,係抵玩既

TOP

回覆 10# msc76ju3


    Good ............. 唔錯, thank for sharing !!!

TOP

回覆 1# laosmiaale


    真係幾好, 又抵玩, 支持一下!

TOP