Vincent2006 當前離線
進階會員
TOP
tobyho91 當前離線
bennyluk 當前離線
P4 1.8Ghz only...
Banned
aabba 當前離線
找電容就找我
中級會員
cloud417 當前離線
abc12302003 當前離線
初級會員
wongtyaa 當前離線
alextsang1969 當前離線
kennywoodman 當前離線
放鬆D啦年青人!
avdaemon 當前離線
原帖由 colonc 於 2009-7-17 00:58 發表 我都用相同經驗(不過唔係買2仔),所以而家同d朋友買箱個陣,都會好自然咁問店員個power 制有無壞架?咁囉