但買果時點試個power制有冇壞, 吾通用他錶遂個制
試下, 間鋪都吾會俾你甘樣玩, 一般都係睇下外表就

TOP

今日買機睇過下..
唔知點解..佢D色"純白"好討厭
都係用番GTR算

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我覺得都好正又令仔

TOP

冇gtr咁界手

TOP

平case  
我有幾隻都係用佢
慳budget

TOP

勝在設計多變~
但質素就…

TOP

我同朋友砌機,如果佢2仔箱,我就唔砌!
因為好界手

TOP

用料一般,外形更一般

TOP

原帖由 colonc 於 2009-7-17 00:58 發表
我都用相同經驗(不過唔係買2仔),所以而家同d朋友買箱個陣,都會好自然咁問店員個power 制有無壞架?咁囉


Power制沒故Lock死,箱輕容易共震

TOP