TOP

原帖由 pk1667 於 2008-7-15 23:42 發表


小問題姐, 有 $ 就得 la


我想換對7.1 (5.1好似唔係好夠爆) ,到時再正

TOP

原帖由 pk1667 於 2008-7-15 23:42 發表


小問題姐, 有 $ 就得 la


可以點攪LEI~??

TOP

原帖由 CNR9116 於 2008-7-15 23:56 發表


好乾淨喎

TOP

原帖由 owaiwaio 於 2008-7-16 00:47 發表

好乾淨喎


似寫字樓多過似屋企喎

TOP

換左喇叭

TOP

到我~

SL270187.JPG (211.02 KB)

SL270187.JPG

SL270188.jpg (224.2 KB)

SL270188.jpg

SL270189.JPG (221.72 KB)

SL270189.JPG

TOP

me....


TOP

原帖由 Phoenixcook 於 2008-7-15 21:00 發表
5.1咁放有d曬喔

唔夠立體 

TOP

識電腦都對SPEAKER有要求咁既

TOP